اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف یک تن و 80 کیلو گرم موادمخدر در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری مسلحانه جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی، مقدار یک تن و 80 کیلو و 950 گرم مواد افیونی، شامل 993 کیلو و 950 گرم تریاک و 87 کیلو گرم شیشه کشف شد.

کشف یک تن و 80 کیلو گرم موادمخدر در ایرانشهر

سردار محمد قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: عصر روز گذشته در درگیری مسلحانه جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی، در یکی از محورهای فرعی این شهرستان، مقدار یک تن و 80 کیلو و 950 گرم مواد افیونی، شامل 993 کیلو و 950 گرم تریاک و 87 کیلو گرم شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات مقتدرانه علاوه بر توقیف 3 دستگاه خودروی پژو 405، تعداد 2 قبضه سلاح کلاش بهمراه مقادیری مهمات جنگی از قاچاقچیان بدست آمد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طی هفته گذشته، با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی شهرستان های "زابل"، "زاهدان"، "ایرانشهر"، "سراوان" و "سیب سوران"، در عملیات هایی مجزا، 5 سارق مسلح و به عنف، دستگیر و 12 فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف در سطح استان سیستان و بلوچستان کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی دستگیری این سارقان، 2 دستگاه خودروی، 10 دستگاه تلفن همراه مسروقه به همراه2 قبضه کلت کمری، و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

انتهای  پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول