اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجرای طرح عرضه ماسک زیر قیمت مصوب توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به بحران کمبود ماسک در جامعه ورود کرده تا ماسک مورد نیاز جامعه را با قیمت تمام شده به دست آنها برساند.

اجرای طرح عرضه ماسک زیر قیمت مصوب توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی روح‌اللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کرمان برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان با بیان اینکه کمبود ماسک و قیمت بالای آن یکی از مشکلاتی است که مردم ما با آن مواجه هستند، افزود: بسیاری از کسانی که در سطح جامعه از ماسک استفاده نمی‌کردند دلیل آن را قیمت بالای ماسک و عدم توان خرید عنوان می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی در بحران کمبود ماسک در جامعه ورود کرده تا تا ماسک مورد نیاز جامعه را با قیمت تمام شده به دست آنها برساند، ادامه داد: سایت "هست اینجا" www.hastinja.ir برای این منظور راه‌اندازی شده است.

روح‌اللهی با بیان اینکه این سامانه برای خرید ماسک سه لایه ارزان و زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ایجاد شده است، گفت: ستاد با توجه به نیاز کشور این سایت را راه‌اندازی کرد و از مراکز تولید ماسکی که متعلق به این ستاد بود و ماسک را تهیه و با قیمت تمام شده بین مردم توزیع می‌کند.

روح‌اللهی با اشاره به جزئیات و شرایط تهیه این ماسک‌ها گفت: هر نفر می‌تواند با ورود به این سایت و با ارائه شماره تلفن همراه و کد ملی بسته‌های 50 تایی ماسک سه لایه را به قیمت 62 هزار و 500 تومان خریداری کند و قیمت هر ماسک سه لایه هزار و 250 تومان است.

وی با بیان اینکه این کار در سطح وسیعی باید انجام شود و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیازمند عوامل توزیع است، افزود: در این راستا اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و هیأت‌های مذهبی که جای مشخصی دارند به عنوان عامل توزیع این ماسک‌ها وارد میدان شدند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان با بیان اینکه اقدامی که اخیرا در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شده، کار انقلابی، جهادی و اقدام خوبی برای رفع مشکلات جامعه است، گفت: براساس وضعیت موجود معیشت مردم کمبود ماسک در کشور احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در برنامه دارد نیازها و کمبودهای موجود جامعه را که برای مردم مشکل‌ساز شده را رصد کرده و برای تامین اقلام مورد نیاز جامعه از طریق همین سایت ورود کند، افزود: در برنامه است تا مردم خرید خود را از سامانه "هست اینجا" خریداری کرده و از طریق مراکز عرضه نیاز خود را دریافت کنند.

روح‌اللهی با اشاره به اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح چهار استان کرمان، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان به صورت پایلوت انتخاب شده‌اند، گفت: در مراحل بعدی این طرح در بقیه استان‌ها نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/3388/ب/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول