اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیشرفت 70 درصدی چهارخطه شهرکرد به شلمزار/در صورت عدم مصالحه ساخت‌های حریم راه تخریب می‌شود

سرپرست فرمانداری کیار با اشاره به پیشرفت 70 درصدی پروژه چهارخطه شهرکرد شلمزار گفت: اگر مشکلات اجتماعی این طرح در حریم راه از طریق ریش‌سفیدی و مصالحه حل نشود، بعد از ایام تاسوعا و عاشورا با حکم قاضی در حضور نیروی انتظامی تخریب انجام می‌شود.

پیشرفت 70 درصدی چهارخطه شهرکرد به شلمزار/در صورت عدم مصالحه ساخت‌های حریم راه تخریب می‌شود

سعید صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه 8 کیلومتر از پروژه چهارخطه کردن شهرکرد به شلمزار در این شهرستان قرار دارد، گفت: این طرح تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سرپرست فرمانداری کیار با اشاره به وجود مشکل حقوقی در حریم برخی روستاها، ادامه داد: مردم می‌گویند اگر می‌خواهید این جاده را احداث کنید مشروط به این است که به خواسته‌های ما پاسخ مثبت دهید.

چنانچه مشکلات اجتماعی چهارخطه شهرکرد شلمزار با مصالحه حل نشود به حکم قانون تخریب کلید می‌خورد

وی با بیان اینکه خواسته‌های مردم باید در چارچوب قانون باشد چرا که این مردم خواهان آن هستند که ساخت‌وسازهایی که در حریم راه ساخته‌اند تخریب نشود، اضافه کرد: این خواسته مردم قانونی نیست چون 22 متر و نیم از دو طرف جاده جزو حریم راه است.

صالحی با بیان اینکه بیشتر مشکلات در نقاطی که پروژه مسکوت مانده مسائل حقوقی و تخریب ساخت‌وسازهای حریم جاده است، ادامه داد: در حال حاضر با مردم در حال مدارا هستیم و خواهان آنیم که این مشکل از طریق ریش‌سفیدی و مصالحه حل شود در غیر این صورت بعد از ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورا  با حکم قاضی در حضور نیروی انتظامی تخریب انجام می‌شود.

وی گفت: در بقیه نقاط پروژه کار با جدیت ادامه دارد و ساخت پل خراجی به دلیل مشکلات کارفرمایی و پیمانکاری در حال حاضر مسکوت باقی مانده است.

افتتاح 18 پروژه در شهرستان کیار همزمان با هفته دولت

سرپرست فرمانداری کیار در ادامه با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت 18 پروژه شامل طرح‌های کشاورزی، فرهنگی، تعمیر و توسعه شبکه‌های برق‌رسانی و بهسازی روستایی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 200 میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید، توضیح داد: همچنین سه پروژه با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/68024

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول