اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی مهدی‌شهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان مهدی‌شهر در گرامیداشت هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی مهدی‌شهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدی‌شهر ظهر امروز در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های هفته دولت ۱۳۹۹ در شهرستان مهدی‌شهر با حضور ویدئوکنفرانسی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان مهدی‌شهر با اعتبار بیش از سه هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت امسال با دستور معاون استاندار سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

او گفت: ۳۵ طرح از مجموعه ۳۸ طرح آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال در شهرستان مهدی‌شهر مربوط به طرح‌های عمرانی است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: ۳۰ طرح عمرانی در شهرستان مهدی‌شهر با اعتبار ۴۰۶ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

میقانی اضافه کرد: دو طرح اقتصادی در حوزه گردشگری با ۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در مهدی‌شهر به مناسبت هفته دولت امسال افتتاح شد.

او ادامه داد: در هفته دولت امسال، عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی در این شهرستان آغاز و این طرح‌ها با اعتبار دو هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی یک طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان مهدی‌شهر آغاز شد.

میقانی بیان کرد: تصفیه‌خانه و جمع‌آوری فاضلاب شهمیرزاد و ساختمان شورای شهر درجزین از طرح‌های افتتاحی شاخص این شهرستان است.

او گفت:‌ عملیات اجرایی سد فینسک با اعتبار دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ساختمان فنی و حرفه‌ای شهر مهدی‌شهر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال نیز در هفته دولت آغاز شد.

انتهای پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول