اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح مرکز پایش تصویری در نکا و امنیتی که پایدار شد

امروز در پنجمین روز از هفته دولت، مرکز پایش تصویری نکا در حالی از امروز آغاز به کار کرد که امنیت به عنوان اولویت‌دارترین امور در زندگی فردی و اجتماعی همه شهروندان است.

افتتاح مرکز پایش تصویری در نکا و امنیتی که پایدار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، امروز نکا بیش از هر روز دیگر به امنیت خود می‌بالد و با نصب دوربین‌های پایش شهر و جانمایی در نقاط مناسب در نظر گرفته شده، مدیریت از طریق مرکز کنترل واقع در ساختمان شماره ۲ شهرداری نکا انجام می‌شود.

 

شهردار نکا در این مراسم با اشاره به تلاش برای نصب دوربین‌های پایش شهر و اجرای مانیتورینگ تصویری شهری، گفت: این پروژه با حدود یک و نیم میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید تا همگان از امنیت لازم برخوردار شوند.

سیدمهدی احمدی اظهار کرد: تهیه دوربین‌های کنترل و نظارت برای نصب در معابر از نکات قابل توجهی بود که راهنمایی و رانندگی در اجرای این طرح همکاری تنگاتنگی را با شهرداری نکا انجام داده است.

وی با بیان اینکه پایش تصویری شهر در افزایش امنیت، کاهش ترافیک و همچنین کاهش تخلفات رانندگی تأثیر به سزایی دارد، گفت: کاهش هزینه‌ها در خدمات شهری، رصد و مدیریت ترافیک، هدایت ناوگان حمل و نقل عمومی، کنترل هوشمند چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، قابلیت اتصال به شهر هوشمند و رسانه عمومی، ارتقای سطح امنیت شهری، کاهش تخلفات و جرایم، مدیریت بحران، امدادرسانی و… از دیگر مزیت‌های این طرح است.

افزایش پایش تصویری شهری گامی برای کاهش جرم و افزایش امینت

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری مازندران هم در این مراسم گفت: پایش تصویری باعث امنیت شهر و کاهش جرم شده و امنیت شهر باعث ورود بیش از پیش گردشگران به شهر و رونق اقتصادی شهر می‌شود که نباید از نظر دور نگه داشته شود.

علی شیرازی افزود: افزایش پایش شهر با دوربین‌های بیشتر به امنیت بیشتر در حوزه استحفاظی کمک می‌کند که با این دوربین‌ها امنیت پایدار بیشتری را شاهد خواهیم بود.

فرماندار نکا هم خدمات ارائه شده توسط شهرداری در سال‌های اخیر را ضمن تشکر مناسب دانست و خاطر نشان کرد: به روز شدن شهرداری و امور شهری از موارد مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود و یکی از مصادیق به روز بودن شهرها همین امر پایش تصویری شهر است.

عبدالجواد توحیدی‌مقدم افزود: در پنجمین روز از هفته دولت،۴ طرح عمرانی، خدماتی و اشتغال‌زایی با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان در نکا کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

وی گفت: بهره‌برداری از مرکز مانیتورینگ شهری و پایش تصویری با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و کلنگ‌زنی پل چهارم نکارود با اعتبار اولیه ۴ میلیارد تومان و افتتاح همزمان طرح های مسکن و طرح های اشتغال‌زایی کمیته امداد امام(ره) نکا با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان، طرح‌های امروز هفته دولت در نکا بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول