اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

ماجراهای ناگفته عاشورا روی آنتن شبکه دو+ عکس و فیلم

مجموعه مستند – داستانی «ناگفته ها» با موضوع قصه های ناگفته عاشورا از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

ماجراهای ناگفته عاشورا روی آنتن شبکه دو+ عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجموعه مستند – داستانی ناگفته ها با موضوع قصه های ناگفته عاشورا به تهیه کنندگی هادی خدادی و نویسندگی و کارگردانی مهدی زنگنه به زودی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این مجموعه سیزده قسمتی با نگاهی به زندگی اصحاب امام حسین (ع) از دریچه ای تازه و بدیع، قصه هایی ناشنیده از واقعه کربلای سال 61 هجری را برای خانواده های ایرانی روایت می کند.

 

ناگفته ها در گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما و با مشارکت مرکز رسانه ای سازمان تبلیغات اسلامی تولید شده و هم اکنون مراحل تدوین و صداگذاری را پشت سر می گذارد. در هر قسمت از این برنامه چندین کارشناس تاریخی و مذهبی مانند دکتر محمد رجبی دوانی، حجت الاسلام ریاضت، حجت الاسلام کرمی، مهدی امین فروغی، حاج محمد نوروزی، شهرام شکیبا،جواد حیدری و ... یکی از داستان های ناگفته عاشورا را روایت کرده و بخش هایی نیز در قالب بازسازی روایت قصه ها را پیش می برد.

عوامل تهیه و تولید این مجموعه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهدی زنگنه ، تهیه کننده : هادی خدادی ، مدیر تصویربرداری: محمود کاملی،  طراح چهره پردازی: حسین یزدی ، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری ، مدیر تولید: احمد نوجوان ، تدوین : احسان مرادی ،           مشاور هنری : محمدحسن گلشن ، بازیگردان : قاسم عوض بیگی و دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : نرجس ابراهیمی.

راوی این مجموعه مستند داستانی سلمان فرخنده است و بازیگرانی هم چون مژگان اخلاقی، امیر مولوی، بابک والی، امید رهبر، ابوالفضل هارونی، محمد مهدی پریزاد و علی علیخانی در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول