اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بی‌توجهی مدیران به مصوبات شورای فرهنگ عمومی آستارا قابل‌پذیرش نیست

امام‌جمعه آستارا در جلسه شورای اداری این شهرستان برپایی نماز جماعت در ادارات را از جمله مصوبات شورای فرهنگ عمومی دانست و گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی حکم قانون را دارند و هیچ توجیه‌ای در عمل نکردن به مصوبات آن، قابل‌پذیرش نیست.

بی‌توجهی مدیران به مصوبات شورای فرهنگ عمومی آستارا قابل‌پذیرش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به آثار حرام‌خواری روی انسان اظهار کرد: وقتی که شکم انسان از مال حرام پر می‌شود سخن امام زمان(عج) در چنین انسانی اثرگذار نیست و یکی از مصادیق حرام‌خواری کم‌کاری است.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه روسا و کارمندانی که دچار روزمرگی و سستی شده‌اند باید جای خود را به افراد انقلابی، جهادی و تازه نفس بدهند، گفت: ذره‌ای کوتاهی، روزمرگی، بی‌حالی و سستی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ما را شرمنده خون شهدا می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی و ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر حکم قانون را دارند و هیچ توجیهی در عمل نکردن به مصوبات آن، قابل‌پذیرش نیست، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت مصوبات شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف هستند.

وی با اشاره به اینکه نماز در اولویت همه کارها بوده و هرکسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسؤولیت می‌گیرد نخستین وظیفه‌اش برپایی نماز جماعت است، گفت: قانون این اجازه را داده که ۲۰ دقیقه از وقت ادارات به برپایی نماز جماعت تخصیص یاید و کارمندان در قبال این ۲۰ دقیقه حقوق دریافت می‌کنند.

تمام تلاش دستگاه‌های اجرایی کاهش نگرانی‌های مردم است

سرپرست فرمانداری شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداره این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه هفته دولت یادآور وحدت بین ملت و دولت است، اظهار کرد: عزت و سرافرازی ایران اسلامی در سایه این وحدت و انسجام تحقق یافته است.

رضا جمشیدی سه‌ساری با اشاره به اینکه طبق بیانات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مردم ولی‌نعمت ما هستند، تصریح کرد: همه ما قبول داریم که در مسیر خدمت‌رسانی به مردم کاستی‌هایی وجود دارد، اما همه دستگاه‌های اجرایی کمر همت بسته‌اند تا در راستای کاهش نگرانی‌ها و اضطراب مردم نقش ایفا کنند.  

به‌گفته سرپرست فرمانداری شهرستان آستارا، امسال در طول هفته دولت بالغ بر ۵۲ طرح عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۷۸۰ میلیارد ریال در بخش‌های آسفالت راه‌های روستایی و شهری، تأمین و توزیع برق، عمران مرز، احداث انبار سرپوشیده، مسکن مددجویی موردبهره‌برداری قرار گرفت.

 تشکیل کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری

بهرام تسلی‌نیا مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: سال گذشته 14 میلیون تومان تسهیلات حمایتی و توان‌بخشی به مددجویان تحت‌پوشش این نهاد پرداخت شد که میزان تسهیلات پیش‌بینی‌شده برای امسال 16 میلیون تومان است.

سید سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سال تحصیلی جدید از 15 شهریور ماه جاری آغاز می‌شود که در صورت قرمز بودن وضعیت شهرستان ،کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری تشکیل می‌شوند

به گزارش فارس، پس از پایان جلسه شورای اداری شهرستان آستارا در محل سالن جلسات فرمانداری، چهار تن از مدیران و تعدادی از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در پنجمین روز از هفته دولت موردتجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول