اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رفع مشکل آب روستای «رهدار» رودان تا ۲۴ ساعت آینده/ مردم نگران نباشند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با پیگیری صورت گرفته، مشکل آب روستای رهدار رودان با نصب الکترو پمپ جدید طی ۲۴ آینده رفع خواهد شد.

رفع مشکل آب روستای «رهدار» رودان تا ۲۴ ساعت آینده/ مردم نگران نباشند

به گزارش خبرنگار فارس از رودان، مردم روستای رهدار در ۲۰ کیلومتر مرکز شهرستان رودان، ۷۲ ساعت است که با کمبود آب شرب مواجهند.

پس از اطلاع این مشکل از سوی اهالی روستا به خبرگزاری فارس و با پیگیری خبرنگار فارس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از رفع این مشکل در ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

امین قصمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان اظهار داشت: چاه آب روستای رهدار با سوختن الکتروپمپ از سه روز پیش از مدار خارج شده است و کار آبرسانی به این روستا با وارد مدار کردن آب چاه روستای زیارت سید سلطان محمد تامین می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه این کار در ۶ ساعت از شبانه‌روز میسر بود کار آبرسانی به این روستا از طریق تانکرهای سیار نیز در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان تصریح کرد: هم‌اکنون الکتروپمپ جدید چاه آب این روستا نیز از تبریز خریداری شده و در حال انتقال به روستای رهدار شهرستان رودان است.

قصمی خاطرنشان ساخت: الکترو پمپ جدید نهایتا تا ۲۴ آینده بر روی چاه آب این روستا نصب و مشکل آب شرب مردم این منطقه به‌طور کامل برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول