اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع بسته‌های معیشتی به همت رسانه‌ای‌های همدان

با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، بسته‌های معیشتی به همت رسانه‌ای‌های همدان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع بسته‌های معیشتی به همت رسانه‌ای‌های همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از سر گرفته شد و مرکز نیکوکاری «جوانه ایثار رسانه» و سازمان بسیج رسانه‌ای استان همدان بیش از ۴۰ بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کردند.

با شیوع کرونا فعالیت‌های جهادی به منظور کمک به نیازمندان در سراسر کشور آغاز شد و پس از فرمایش مقام معظم رهبری و توصیه معظم‌له به همدلی و کمک مؤمنانه، این اقدامات شکل منسجم‌تری یافته و توسعه پیدا کرد به طوری که در هر گوشه و کناری از هیأت‌ها و بقاع متبرکه گرفته تا سپاه و بسیج، مساجد و حتی منازل خیران، بسته‌های معیشتی تهیه و بسته شده و بین نیازمندان توزیع شد.

سازمان بسیج رسانه استان همدان با کمک مرکز نیکوکاری جوانه ایثار رسانه در نخستین روزهای محرم امسال برای کمک به نیازمندان برنامه توزیع بسته‌های معیشتی را در چند مرحله در دستور کار قرار داده و در بین خانواده‌های نیازمندی که شناسایی شده‌ بودند، توزیع کردند.

توزیع بسته‌های معیشتی در چندین مرحله صورت گرفته و مادامی که بحران کرونا وجود داشته باشد ادامه خواهد داشت، علاقمندان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای سهیم بودن در این امر خدا پسندانه به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۷۱۹۹۲ نزد بانک ملی به نام مرکز نیکوکاری رسانه استان همدان واریز کرده یا به سازمان بسیج رسانه استان تحویل دهند.

گفتنی است این بسته‌های معیشتی شامل چند قلم کالای اساسی بوده نظیر روغن، برنج و ماکارونی، گوشت مرغ و قند است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول