اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

توزیع 300 هزار بسته معیشتی در آذربایجان شرقی/ تولید روزانه یک میلیون عدد ماسک و 6 میلیون لیتر مواد ضد عفونی کننده

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان جزو استان‌های برتر در طرح کمک مومنانه بود، گفت: بیش از 300 هزار بسته معیشتی با همکاری هیات‌های مذهبی، ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت، پویش رحمت، سازمان‌های مردم‌نهاد و موسسات خیریه، خیران نیک‌اندیش و اقشار مختلف مردم بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع 300 هزار بسته معیشتی در آذربایجان شرقی/ تولید روزانه یک میلیون عدد ماسک و 6 میلیون لیتر مواد ضد عفونی کننده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به قطعی آب شرب تبریز در هفته‌های گذشته، از همراهی و صبر و بردباری مردم قدردانی کرد و گفت: امسال به خاطر شیوع کرونا، نرخ رشد مصرف آب شرب، از 5 درصد به 30 درصد افزایش یافت و برای مدیریت مصرف آب، ناچار شاهد قطعی آب در تبریز بودیم.
 
وی ادامه داد: برای حل این مشکل، اقداماتی مانند احداث خط جایگزین انتقال آب از زرینه‌رود، بازسازی خط انتقال آب نهند و انتقال آب از سد قلعه‌چای اجرا شده یا در حال اجراست؛ اما برای بلندمدت، پیگیر اجرای طرح انتقال آب ارس هستیم.
 
پورمحمدی در خصوص وضعیت استان در مدیریت بیماری کرونا، گفت: خوشبختانه وضعیت بیماری در استان، مدیریت‌شده است و تعداد تلفات و بستری‌ها نیز رو به کاهش است؛ در حال حاضر 25 درصد از ظرفیت پیش‌بینی‌شده برای بستری بیماران کرونا اشغال شده و نگرانی از این بابت نداریم.
 
وی افزود: از نظر تامین اقلام بهداشتی نیز مشکلی نداریم؛ میزان تولید ماسک در استان روزانه یک میلیون عدد و تولید مواد ضدعفونی‌کننده الکلی روزانه 6 میلیون لیتر است.
 
پورمحمدی تاکید کرد: آن‌چه در شرایط فعلی به افزایش یا کاهش روند بیماری کمک می‌کند رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است.
 
وی همچنین با بیان اینکه آذربایجان شرقی جزو استان‌های برتر در طرح کمک مومنانه بود، افزود: بیش از 300 هزار بسته معیشتی با همکاری هیات‌های مذهبی، ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت، پویش رحمت، سازمان‌های مردم‌نهاد و موسسات خیریه، خیران نیک‌اندیش و اقشار مختلف مردم بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/60001/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول