اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انتقادهای مهاجم تیم پارس جنوبی از سرپرست این تیم و ماجراهای عجیب در جم

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:عبدالرحیم خطیب در مورد نان حلال صحبت می‌کند در حالیکه باید در مورد پول‌هایی که در حسابش بوده و سود آن صحبت کند.

انتقادهای مهاجم تیم پارس جنوبی از سرپرست این تیم و ماجراهای عجیب در جم

امین منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد سقوط پارس جنوبی جم اظهار داشت: باید به عنوان عضو کوچکی در پارس جنوبی، از مردم شهر جم معذرت خواهی کنم. آن‌ها می‌دانند که من با تمام توانم برایشان بازی کردم. حتی سرم را جلوی توپ گذاشتم و برای این تیم بیهوش شدم. سعی کردم با تمام وجود، دوندگی و تعصبی که دارم با توجه به اینکه هیچ پولی دریافت نکردم کار کنم.

منوچهری ادامه داد: فکر می‌کنم تا موقعی که هومن افاضلی بود در ترکیب ثابت جای خودم را پیدا کرده بودم و وظایفم را انجام می‌دادم. بعد از آن هم با توجه به اینکه سیروس پورموسوی شناختی نداشت و ترکیب هم دست افراد دیگری بود، یکی دو هفته اول در ترکیب اصلی نبودم اما بعد از آن توانستم بازیکن فیکس باشم. اگر لیگ ادامه داشت می‌توانستم نظر پورموسوی را هم جلب کنم. بازیکنی که می‌تواند نظر دو سرمربی را جلب کند و در ترکیب اصلی باشد قطعا کارایی داشته است.

مهاجم پارس جنوبی در مورد اینکه پورموسوی گفته بود با روح و روان بازیکنان این تیم بازی شد، عنوان کرد: دقیقا همینطور بود. اتفاقات عجیبی در این باشگاه افتاد. واقعا یک سری از مسئولین به دنبال پول‌های خرد بودند. با پولی که در حسابشان بود می‌توانستد بازیکنان را به راحتی از نظر روحی-روانی شارژ کنند و پاداشی که در رختکن قول داده بودند را بدهند. بچه‌ها کلی امید داشتند اما پاداش قبل از بازی آخر را ندادند و همه کاسه کوزه‌ها را سر بازیکنان شکستند.

وی در مورد اینکه عبدالرحیم خطیب سرپرست کنونی تیم پارس جنوبی گفته بود پولی که بازیکنان می‌گیرند باید حلال باشد، تصریح کرد: به نظر من سرپرست تیم ایوب چراغی بود چون با تمام مشکلاتی که تیم داشت، با تمام وجود در خدمت تیم بود و خالصانه کمک کرد. او هم سرپرست بود و هم مدیرعامل، نه پولی را بلوکه کرد و نه زمانیکه پول دستش بود از آن دریغ کرد. اما در مورد این آقا حتی دوست ندارم اسمش را ببرم چون در حد فوتبال نیست.

مهاجم پارس جنوبی افزود: او در مورد نان حلال صحبت می‌کند در حالیکه باید در مورد پول‌هایی که در حسابش بوده و سود آن، صحبت کند. واقعا برای من اتفاقاتی که افتاده جالب است. امیدوارم مسئولین رسیدگی کنند و ببینند این پول‌ها که از بیت‌المال بوده به جیب چه کسانی رفته است.

منوچهری در مورد اینکه خطیب اعلام کرده خریدهای نیم‌فصل پارس جنوبی بی کیفیت بودند، گفت: او آدمی است که خیلی راحت با بازیکنانی که با او صمیمی‌تر هستند شوخی‌های زشت می‌کند. پول میگو را کم می‌کرد که بازیکن میگو نخورد و ماهی سفارش بدهد که مثلا 50هزارتومان ارزانتر و برایش به صرفه‌تر باشد! اصلا حرف زدن در مورد این آدم درست نیست. او در مورد فوتبال نمی‌تواند صحبت کند که بخواهد در مورد خریدهای نیم‌فصل نظر بدهد.

مهاجم پارس جنوبی در مورد عملکرد همی‌تیمی‌هایش افزود: خریدهای نیم‌فصلمان خوب بودند. میلادباقری تا وقتی که بود با تمام وجود بازی می‌کرد. آدام همتی هیچ وقت در پست خودش بازی نکرد اما به خاطر تعصبی که داشت، به خاطر سبک فکری و حرفه‌ای بودنش با تمام وجود در پست غیرتخصصی بازی کرد.

وی ادامه داد: من هم تا موقعی که افاضلی بود، هرجای زمین که لازم بود بازی می‌کردم. طرفداران پارس جنوبی به خاطر اینکه با تمام وجود بازی کردم از من تشکر می‌کنند. تا بازی آخر یک ریال پول نگرفتم. می‌توانستند بیشتر از این به من پول بدهند اما ده درصد دادند. ولی با تمام این مشکلات، تمام توانم را برای این تیم گذاشتم.

منوچهری در مورد تفاوت کار با افاضلی و پورموسوی اظهار داشت: من نسبت به هومن افاضلی شناخت خوبی داشتم. او مربی فنی و تاکتیکی است و برای جا افتادن تفکراتش بین بازیکنان به زمان و آرامش نیاز بود. متاسفانه آرامش نداشتیم اما زمان داشتیم که به بلوغ تاکتیکی برسیم. بازی های خوبی انجام دادیم. اگر ماجرای کرونا نبود، هفته بعد از بردن تراکتور با افاضلی باید به آبادان می‌رفتیم و قطعا به صنعت نفت نمی‌باختیم.

وی ادامه داد: اگر افاضلی می‌ماند، قطعا بازی با شاهین بوشهر و ماشین سازی را می‌بردیم. خیلی راحت در لیگ ماندنی بودیم اما با توجه به اینکه پورموسوی زمان نداشت مجبور بود از بعضی افرادی که شاید فقط منافع شخصی خودشان برایشان مهم بود مشورت بگیرد، طول کشید تا به ترکیب ایده آلش برسد. متاسفانه دیگر کار از کار گذشته بود. اتفاقاتی افتاد و با روح و روانمان بازی شد. همینطور که خودش هم گفت؛ با خنده قول می‌گرفتیم و با خنده همه چیز رد می‌شد. 

منوچهری در مورد کنایه مجری سیمای بوشهر که گفته بود بهتر است او به جای فوتبال به کارشناسی بپردازد، گفت:  او در حدی نیست که بخواهد این صحبت‌ها را مطرح کند. فکر می‌کنم مشکلی داشته، قول می‌دهم که روزی او را به شبکه سه ببرم تا این شبکه را از نزدیک ببیند. با این کارها اتفاقی برایش نمی‌افتد.

وی تصریح کرد: امیدوارم مسئولین صداوسیمای بوشهر از افرادی استفاده کنند که خطی عمل نکنند. حالا چون در آنجا یکی با من بد است که نباید به او بگویند این سوال را بپرس. نمی‌دانم کارشناسی داریم که در لیگ برتر بتواند 14کیلومتر بدود؟ اگر داریم که حقش است و باید بازی کند. آمارها را هم می‌توانند از عرفان جم رتبه بگیرند.

مهاجم پیشین استقلال در مورد استعفای فرهادمجیدی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: به شخصه برای فرهادمجیدی خوشحال شدم. اسطوره‌های دو باشگاه هیچ وقت نباید شکسته شوند. اتفاقاتی که برای منصوریان افتاد خیلی تلخ بود. هواداران واقعا اسطوره‌هایشان را دوست دارند. با تمام وجود آرزو می کردم این اتفاق برای مجیدی نیفتد. با توجه به برد در دربی و همچنین نایب قهرمانی لیگ که قولش را داده بود، قهرمانی جام حذفی هم دور از دسترس نیست. اگر به او آرامش می دادند قولی هم که برای صعود از گروه لیگ قهرمانان آسیا داده بود، عملی می شد.

وی افزود: اما وقتی شرایط مساعد نیست به نظرم مجیدی بهترین کار را کرده، مردم دوست ندارند شکست او را ببینند. وقتی شرایط مهیا نیست باید برود و یک روز که همه چیز ایده‌آل بود با قدرت برگردد. او در دربی نشان داد آینده خوبی برای مربیگری و حرف های زیادی برای گفتن دارد. رابطه خوبی با او دارم و می دانم انگیزه دارد و با تمام وجود به دنبال پیشرفت است.

منوچهری با اشاره به آینده مجیدی تصریح کرد: پیشرفت مجیدی را از سال گذشته تا به حال همه ما دیدیم. تیم استقلال واقعا خوب بازی می کند. نمی‌توانیم بگوییم این استقلال، استقلال استراماچونی است. واقعا استقلال مجیدی خیلی شیک و شناور در زمین بازی می کرد. مطمئن باشید اگر او آرامش داشته باشد قطعا به روزهای خوبی می‌رسد و اتفاقات خوبی برایش رقم می‌خورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول