اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

منابع فلسطینی: هواپیماهای اسرائیلی به نوار غزه حمله کردند

رسانه‌های فلسطینی می‌گویند هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در غرب و مرکز نوار غزه حمله کرده‌اند.

منابع فلسطینی: هواپیماهای اسرائیلی به نوار غزه حمله کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی صبح امروز (جمعه) از وقوع انفجاری در نوار غزه که احتمالا در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده خبر دادند.

خبرگزاری «شهاب» در این باره خبر داد: «نیروی هوایی [رژیم] اشغالگر، با موشک و توپخانه به موضع مقاومت بدر در منطقه تل‌الهوا، غرب غزه حمله کرد».

خبرنگار خبرگزاری «صفا» نیز گزارش داد: «هواپیماهای جنگی [رژیم] اشغالگرد، موضع مقاومت در شمال اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند».

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای ضمن تایید این حمله، اعلام کرد: «دقایقی قبل، جنگنده‌ها و دیگر [توپخانه‌ها] حملاتی را به اهداف متعدد متعلق به حماس در نوار غزه انجام دادند که در واکنش به شلیک راکت از این منطقه به مناطق اسرائیلی در ساعات اولیه امروز صبح بود».

در این بیانیه ادعا شده است: «یک تاسیسات تولید سلاح حماس در این حملات هدف قرار گرفت. ارتش اسرائیل درباره خطر هرگونه اقدام تروریستی علیه اسرائیل هشدار می‌دهد و آماده است علیه کسانی که شهروندان و حاکمیتش را هدف می‌گیرند، اقدام کند».

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: «حماس مسئولیت آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد، است و عواقب اقدامات تروریستی که علیه شهروندان اسرائیلی انجام می‌شود را باید به دوش بکشد».

در دو هفته اخیر نظامیان اشغالگر به صورت روزانه و به بهانه‌های واهی مواضعی را در نوار غزه هدف حمله هوایی قرار داده‌اند.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول