اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مصدومیت 20 نفر در شب پر کار نیروهای اورژانس ساوه

‍ سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه از مصدومیت 20 نفر در پی حوادث رانندگی روز گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.

مصدومیت 20 نفر در شب پر کار نیروهای اورژانس ساوه

بهرام صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شب نیروهای اورژانس ساوه  با حجم بالایی از ماموریت‌ها به دلیل وقوع تصادفات رانندگی در آزادراه ساوه همدان بین شهر نوبران و عوارضی دخان مواجه شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این محور چندین تصادف زنجیره‌ای رخ داد که در نخستین حادثه چهار نفر مجروح حادثه توسط تیم عملیاتی اورژانس نوبران خدمات‌دهی شدند که یک مصدوم در محل حادثه درمان سرپایی شد و 3 مصدوم دیگر به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

سرپرست اورژانس ساوه افزود: درحادثه دوم و براثر برخورد دو دستگاه پراید 13  نفر مصدوم شدند که بلافاصله تیم‌های عملیاتی اورژانس نوبران، غرق آباد و تجرک فامنین به محل اعزام و دو نفر از مصدومان را سرپایی درمان و 11 مصدوم دیگر را به بیمارستان منتقل کردند.

صیدی بیان کرد: در حادثه سوم در کیلومتر 76 آزادراه بر اثر برخورد دو دستگاه پرشیا با یک دستگاه پراید 6 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: شب گذشته 20 نفر در این حوادث رانندگی دچار مصدومیت شدند که با توجه به ایام تعطیلی و افزایش مسافرت‌ها از مردم خواهش داریم به قوانین ترافیکی احترام بگذارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول