اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

دستگیری عاملان انتشار فیلم‌های هالیوودی در اینترنت بعد از ۱۰ سال

مقامات قضائی آمریکا بعد از ده سال تلاش توانستند سه مرد عامل نقض کپی رایت و انتشار غیرقانونی فیلم‌های هالیوودی در اینترنت را شناسایی کنند.

دستگیری عاملان انتشار فیلم‌های هالیوودی در اینترنت بعد از ۱۰ سال

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، از این سه نفر دو متخلف دستگیر شده‌اند و فرد سوم نیز شناسایی شده و تحت پیگرد قانونی است. سرورهای محل نگهداری فیلم‌های به سرقت رفته توسط این افراد در ۱۸ کشور جهان فعال بود و در ماه‌های اخیر و با همکاری مقامات محلی در این کشورها، سرورهای یادشده به طور کامل از دسترس خارج شده‌اند.

متخلفان یادشده که گروهی به نام اسپارکس را تشکیل داده بودند، دهها میلیون دلار به استودیوهای فیلم سازی در آمریکا خسارت وارد کرده‌اند. آنها فعالیت غیرقانونی خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده بودند و بعد از خریداری دی وی دی‌های فیلم‌های سینمایی که هنوز در فروشگاه‌های خرده فروشی توزیع نشده بودند، آنها را در اینترنت پخش می‌کردند.

این افراد در یک دهه اخیر تقریباً تمامی فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی محبوب در آمریکا را به همین روش در اینترنت توزیع کرده بودند و ناتوانی پلیس آمریکا در شناسایی این افراد در یک دهه اخیر باعث انتقادهای گسترده شده بود.

تعداد اعضای این گروه بیش از سه نفر است و تلاش‌ها برای شناسایی آنها و همین طور از دسترس خارج کردن سایر سایت‌های همکار با آنها در جریان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول