اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تمدید مهلت مراجعه مشمولان دیپلمه به پلیس + 10 تا پایان شهریور ماه

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از تمدید مهلت مراجعه مشمولان دیپلمه به پلیس + ۱۰ تا پایان شهریور خبر داد.

تمدید مهلت مراجعه مشمولان دیپلمه به پلیس + 10 تا پایان شهریور ماه

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به تمدید زمان مراجعه مشمولان دیپلمه به پلیس +۱۰ اشاره و اظهار داشت: به دلیل تعویق کنکور به کلیه مشمولین وظیفه دیپلم فارغ التحصیل 98 تا پایان شهریور 99 مهلت داده و مهلتی که تا ۱۰ شهریورماه بود تمدید شد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر این مطلب که کسانی که خود را به موقع معرفی کنند مشکلی برای ادامه تحصیل ندارند گفت: اگر افرادی در مهلت اعلام  شده خود را معرفی نکنند غایب محسوب شده و ممنوعیت ادامه تحصیل و سایر محرومیت های قانونی برای انان منظور خواهد شد.

امیر رحیمی پور به دغدغه خانواده‌ها اشاره و اظهار داشت: خانواده‌ها نگران نباشند; مهلت تعیین شده برای مراجعه مشمولان به پلیس + 10 برای تعیین تکلیف سربازی است; پرونده مشمولان به مرور بررسی و افراد اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حجم زیاد مراجعان و متراکم شدن مهلت مراجعه مشمولان دیپلمه به پلیس+ ۱۰ تا پایان شهریورماه تمدید شد.

امیر دریادار دوم رحیمی پور اعلام کرد: این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست بنابراین مشمولان در بازه زمانی مشخص خود را معرفی کنند و مطمئن باشند در صورت قبولی در دانشگاه به موقع برای تحصیل و مراجعه به دانشگاه از خدمت سربازی ترخیص خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول