اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهیدان رجایی و باهنر قربانی جریان نفوذی بوده‌اند/ اجازه خیانت به نفوذی‌ها داده نشود

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر قربانی جریان نفوذی بوده‌اند، گفت: از دستگاه‌های اطلاعاتی می‌خواهیم اجازه خیانت این نفوذی‌ها را ندهند.

شهیدان رجایی و باهنر قربانی جریان نفوذی بوده‌اند/ اجازه خیانت به نفوذی‌ها داده نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین، ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امروز هشتم شهریور سالروز شهادت دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر به دست مزدوران استکبار و نفوذی‌های منافقان است؛ یاد این دولتمردان شهید و انقلابی را گرامی می‌داریم، دولتی که عمرش ۲۸ روز بیشتر نبود، ولی برای همیشه در تاریخ اسلام و انقلاب ماندگار شد.

وی با اشاره به اینکه این ایام هفته دولت نامگذاری شده است، افزود: از زحمات دولتمردان تقدیر می‌کنیم، ولی باید عرض کنیم که کشور ما نیازمند دولتمردان انقلابی و جهادی است؛ دولتمردان غرب‌زده و تنبل به درد این کشور نمی‌خورند، اگرچه ما دولتمردان و مدیران انقلابی و سالم هم کم نداریم، ولی ما به شدت از دولتمردان ضعیف، تجمل‌گرا، گریزان از مردم و دارای زندگی اشرافی گله‌مند هستیم.

امام جمعه موقت ورامین گفت: اگرچه این گونه افراد سال پایانی عمر خود را در دولت می‌گذرانند، ولی باید بدانند به خاطر تضییع حقوق مردم و ظلم به کشور و بی‌اعتنایی به رهنمودهای رهبری در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشند و امیدوار هستیم روزی دست قانون گریبان آن‌ها را بگیرد.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر قربانی جریان نفوذی بوده‌اند، افزود: جریان نفوذی همچنان توسط دستگاه‌های جاسوسی بیگانه فعال است؛ جریان نفوذ در حوزه‌های اقتصادی فرهنگی سیاسی و حتی دینی در حال تلاش برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب است.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: در این باب حرف‌ها زیاد بوده، ولی فقط به یک حوزه اشاره می‌کنم که آن حوزه فضای مجازی است، آیا متولیان امر از این فضای مجازی خجالت نمی‌کشند، کدام کشور عاقل و کدام دولتمرد غیرتمند در حوزه فضای مجازی این گونه برخورد می‌کنند.

محمودی بیان داشت: از دستگاه‌های اطلاعاتی می‌خواهیم اجازه خیانت این نفوذی‌ها را ندهند؛ امروز دین و فرهنگ و اخلاق و اعتقاد مورد هجمه این آدم‌های بی کفایت و تحت تأثیر جریان نفوذ است، بدانیم اگر جریان نفوذ موفق شود، همانگونه که آن روز شهیدان رجایی و باهنر را از ما گرفتند، امروز نیز فکر و اندیشه آنان را از ما خواهند گرفت، ولی به لطف الهی توفیق نخواهند یافت و شعار «مرگ بر منافق و نفوذی‌ها» در مردم نشان از هوشیاری آنان است.

وی در خصوص مسئله جهش تولید و رفع موانع آن عنوان کرد: این موضوع بسیار مهم است و مسؤولان باید فریاد تولیدکنندگان غیرتمند آن کشور را بشنوند و باید به فرمایشات رهبری در مورد جهش تولید و رفع موانع آن عمل کنند و از واردات کالایی که مشابه داخلی دارند با قدرت جلوگیری کنند و اجازه ندهند که مافیای متصل به قدرت و ثروت به خاطر منافع خودشان تولید کشور را تضعیف کنند و جلوی قاچاق را بگیرید.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: در این راستا، اگر عزم و اراده جدی تمام دستگاه‌ها وجود داشته باشد به راحتی می‌توانیم با قاچاق کالا مبارزه کنیم و یکی از موانع بزرگ که فریاد تولیدکنندگان را بلند کرده وضعیت اسفبار بانک‌ها است؛ این موانع این سخت‌گیری‌های بیجا و قابل قبول نیست.

محمودی گفت: ایام محرم است و در آستانه تاسوعا و عاشورا هستیم؛ امسال به دلیل شرایط بهداشتی قادر نیستیم مثل گذشته رفتار کنیم ولی به نظر می‌رسد از جهاتی قدم‌های جدی تر و موثرتری برداشته شده است؛ آوردن فضای روضه به خانه و کوچه‌های و پارک‌ها بسیار با برکت است و از کسانی که رعایت اصول بهداشتی را کردند تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول