اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مشکلات‌ لنج‌دارن هر چه سریعتر باید مرتفع شود

نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی در مجلس شورای اسلامی گفت: با حل مشکل لنج داران، مشاغل غیر مستقیم و رونق اقتصادی برای مردم هندیجان ایجاد خواهد شد.

مشکلات‌ لنج‌دارن هر چه سریعتر باید مرتفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، حبیب آقاجری امروز در نشست بافرماندار و نمایندگان لنج‌دارن در محل فرمانداری هندیجان با تاکید به مشکلات متعدد ساحل‌نشینان بیان کرد: وجود بندر صادرات و واردات در هندیجان سبب شده که قشرهای مختلفی از جمله لنج‌داران، مغازه‌داران و ... از ته لنجی امرار معاش کنند، که در حال حاضر به دلیل بی‌تدبیری برخی مسؤولین مشکلات معیشتی فراوانی برای قشر‌های مختلف ایجاد شده است. 

وی افزود: مسولین شهرستان باید هر چه سریعتر مشکلات این قشر زحمت‌کش را برطرف کنند، چرا که با حل این مشکل مشاغل غیر‌مستقیم و رونق اقتصادی برای مردم هندیجان ایجاد خواهد شد. 

  نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی در مجلس شورای اسلامیادامه داد: باید مجوز ۱۵ سرویس تجاری به هر ته‌لنجی همچون گذشته داده شود و مسئولین مربوطه می‌بایست مجوزهای لازم را بصورت منظم و پیوسته صادر کنند.

 آقاجری در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان حوزه انتخابیه به مشکلات مردم، پیش از بحرانی شدن، توجه کنند و نهایت تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول