اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

باشگاه پارس جنوبی: منوچهری یک سال بازی نکرده بود/ توضیح درباره پول قرار گرفته در حساب هواداری

روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی به اظهارات بازیکن تیم پارس جم واکنش نشان داد.

باشگاه پارس جنوبی: منوچهری یک سال بازی نکرده بود/ توضیح درباره پول قرار گرفته در حساب هواداری

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی به اظهارات امین منوچهری بازیکن تیم پارس جم واکنش نشان داد و توضیحات زیر را منتشر کرد:

عبدالرحیم خطیب از سرمایه های ورزشی شهرستان جم و استان بوشهر است که در تنگناهای مالی که باشگاه پارس جنوبی پشت سر گذاشته با صرف هزینه های شخصی همت کرده تا نقصان یا خللی در اردوهای تیم پارس بوجود نیاید.

در نیم فصل با نظر کادر فنی وقت، آقای منوچهری که یکسال در هیچ تیمی بازی نکرده بود به تیم پارس جنوبی اضافه شده و بدلیل مشکلات مالی که برای باشگاه نفتی از جمله پارس بوجود آمده بود، در پرداختی هایش به بازیکنان مشکلاتی داشته اما در هزینه های پیشتیبانی با اقامت در بهترین هتل شهرهای ایران سعی کردیم بدون هیچ مشکلی تیم را روانه مسابقات کنیم.

ایوب چراغی سرپرست این تیم که بدلیل ابتلا به بیماری کرونا نتوانست در چند بازی آخر تیم را همراهی کند، آقای عبدالرحیم خطیب به دلیل علاقه و دغدغه ای که برای تیم شهرش داشت تا آخرین لحظه پای کار بود. برای آقای منوچهری زیبنده نیست که با چنین ادبیاتی به پیشکسوتان فوتبال و بزرگ تر از خود بی احترامی کند. آقایان چراغی و خطیب در روزهای سختی پای مشکلات این تیم مانده اند و از اعتبار و وجود خود برای تیم محبوبشان هزینه کرده اند تا امروز در دل هواداران این باشگاه جای بگیرند.

مبلغ ٩٠٠ میلیونی که در کانون هوادران وجود دارد بدلیل تعهد پرداخت به طلبکاران باشگاه برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی در نیم فصل بوده و امکان برداشت از آن حساب مقدور نمی باشد.

آقای منوچهری در تیم بزرگی مثل استقلال بازی کرده و عنوان بازیکن حرفه ایی یدک می کشد، مایه تعجب و تاسف است که ایشان با انتقاد از برنامه غذایی تیم چنین صحبت می کند. برنامه غذایی تیم توسط پزشک تیم چیده می شود و پشتیبانی تیم هم سعی کرده از بهترین رستوران ها برنامه غذایی را تدارک ببیند.

لازم به ذکر است در مدت زمان حضور آقای خطیب هیچ مبلغی به عنوان تنخواه بحساب سرپرست تیم واریز نشده بود و ایشان برای رفع مایحتاج تیم سعی کرده با هزینه کرد شخصی امور پیشتیبانی را انجام دهد.

باشگاه پارس جنوبی ضمن تشکر و قدرانی از زحمات بی شائبه آقایان عبدالرحیم خطیب و ایوب چراغی در فصل فوتبالی گذشته، امیدواریم بازیکنان باتجربه که باید الگوی فوتبالیست های جوان باشد، با رعایت انصاف و جوانمردی و حفظ حرمت پیشکسوتان فضای فوتبال کشور را زیباتر کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول