اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شایعات موازی با واقعیت صدق می‌کنند؛ یحیی، به زودی در اصفهان؟

با روی کار آمدن محمدرضا ساکت، مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گزینه‌های متعددی جهت سکانداری زردپوشان بر سر زبان‌ها افتاد تا شایعات فراوانی در خصوص سرمربی جدید سپاهان ایجاد شود.

شایعات موازی با واقعیت صدق می‌کنند؛ یحیی، به زودی در اصفهان؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با روی کار آمدن محمدرضا ساکت، مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گزینه‌های متعددی جهت سکانداری زردپوشان بر سر زبان‌ها افتاد تا شایعات فراوانی در خصوص سرمربی جدید سپاهان ایجاد شود.

در بین اسامی منتشر شده، نام یحیی گل‌محمدی ۴۹ سال بیشتر از دیگر اسامی بر سر زبان‌ها افتاده، با توجه به اخبار واصله از اردوی سرخ‌پوشان پایتخت، گل‌محمدی استعفای رسمی خود را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده و حتی با حذف تصاویر موجود در صفحه شخصی خودش، جدایی یحیی از پرسپولیس رنگ و بوی جدی‌تری پیدا کرده است.

یحیی گل‌محمدی تا این لحظه در خصوص ادامه فعالیت در پرسپولیس و منتقل شدنش به باشگاه دیگر هیچ صحبتی نکرده و در سکوت کامل رسانه‌ای به سر می‌برد، از طرفی دیگر مجموعه سپاهان نیز هیچ واکنش رسانه‌ای به این موضوع نشان نداده و عوامل این مجموعه به هیچ عنوان پاسخگو اصحاب رسانه‌ نیستند.

از طرف دیگر، امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان نیز در صفحه مجازی خود اعلام کرده بود که یک مربی خوب ایرانی در راه اصفهان است و طی چند روز آینده با سپاهان به توافق می‌رسد، همچنین وی ادامه داد بود که سپاهانی‌ها این مربی جدیدالورود را دوستش دارند و وی در یکی از تیم‌های خوب ایران فعالیت داشته است.

با توجه به صحبت‌های نورافکن، و موضوعات مخابره شده از سمت اردوی سرخ‌پوشان و همچنین شایعات متعدد مبنی بر اینکه یکی از پیشکسوتان سپاهان نیز در یک فضای غیر رسمی اعلام داشته که در طی روزهای گذشته باشگاه سپاهان مذاکراتی را با یحیی گل‌محمدی انجام داده است و حتی شب گذشته جلسه رسمی در این خصوص برگزار شده، یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت تیم سپاهان است.

البته تا این لحظه هیچ منبع رسمی و یا طرفین نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده‌اند و استدلال این جریان صرفاً بر روی شایعات و برخورد‌های افراد حاضر در این موضوع است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول