اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

فرماندار مهریز:احداث ساختمان پزشکی قانونی مهریز با کمک‌های یک خیر

فرماندار مهریز گفت: یکی از خیران شهرستان به نام« سیدحسن فاضلی» ۲۰ میلیارد ریال هزینه های ساختمان پزشکی قانونی را که با ۲۰۰ مترمربع زیربنا در زمینی به وسعت هزار و ۶۰۰ مترمربع ساخته می شود ، متقبل شد.

فرماندار مهریز:احداث  ساختمان پزشکی قانونی مهریز با کمک‌های یک خیر

رضا زارع زاده مهریزی به مناسبت هفته دولت با اشاره به اینکه ساخت این مجموعه جزو مطالبات مهم مردم و مسوولان منطقه بود، گفت: با ایجاد پزشکی قانونی دیگر نیازی به مراجعه شهروندان مهریزی به شهر یزد مرکز استان نیست.

وی ادامه داد: کاهش تردد و رفت و آمد مردم برای انجام امور مورد نیاز که مرتبط با پزشکی قانونی است ، موجب صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد شد ،امیدواریم با ساخت ساختمان پزشکی قانونی مشکلات مردم در این مورد رفع شود.

این مسوول به اهمیت همکاری خیران در اجرای طرح‌های مختلف زیرساختی در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی ۱۵ طرح عمرانی از محل کمک های افراد خیر در زمینه‌های بهداشت و درمان، امداد و نجات، گردشگری، بهزیستی و آموزشی در حومه شهر و بخش مرکزی مهریز در حال انجام است.

زارع زاده مهریزی اظهار کرد: ساختمان‌های داروخانه هلال احمر، پایگاه انتقال خون، مرکز معلولان ذهنی، مرکز امداد و نجات، دانشکده فنی و حرفه‌ای، پایگاه اورژانس و چند مدرسه از جمله اهم این طرح‌هاست.

وی با قدردانی از مردم و مسوولان در همکاری با مجموعه دولت در این شهرستان  یادآور شد: خیران می‌توانند برای اطلاع از طرح‌های خیری و نیازهای شهرستان با شماره ۰۳۵۳۲۵۲۲۵۰۵ تماس بگیرند.   

انتهای پیام/خ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول