اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تصفیه خانه ابهر و خرم‌دره برای تکمیل شدن 620 میلیارد ریال نیاز دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرم‌دره برای تکمیل 620 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

علیرضا جزءقاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تکمیل زنجیره فرآیند بازیافت آب موضوعی مهم برای حفظ منابع آبی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرم‌دره 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: بیش از یکسال است که این تصفیه خانه در مدار بهره‌برداری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد برخی امکانات، روند ساخت این تصفیه‌خانه تکمیل خواهد شد.

جزء قاسمی با بیان اینکه طرح آبرسانی به شهرهای ابهر و خرم‌دره شامل 32 کیلومتر خط انتقال و پنج باب مخزن ذخیره آب شرب است، خاطرنشان کرد: این طرح یک باب تصفیه خانه آب آشامیدنی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به سرمایه‌گذاری 520 میلیارد ریالی تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرم‌دره گفت: برای تکمیل این طرح به 620 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

وی از راه‌اندازی سیستم کلرزنی و سامانه برق اضطراری این تصفیه خانه و محوطه‌سازی آن یاد کرد و گفت: ظرفیت این تصفیه خانه 400 لیتر بر ثانیه است و روزانه ۳۴ هزار متر مکعب آب را تصفیه می‌کند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول