اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مادر شهیدان اسودی به شفیعانش پیوست/ پسرانم همنشین ابالفضل (ع) هستند

مادر سردار شهید «صمد اسودی» و شهید «محمدعلی اسودی» در بامداد تاسوعای حسینی به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان اسودی به شفیعانش پیوست/ پسرانم همنشین ابالفضل (ع) هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سرتاسر ایران اسلامی را که نگاه می‌کنید مملو از تاریخ پر افتخار رشادت و دلاورمردی‌هایی است که در بیش از 4 دهه گذشته صفحات تاریخ را هم شرمنده عزم و اراده خود کرده و برای دفاع از ایمان و مرز‌های اعتقادی و جغرافیایی‌شان جان خود را نیز تقدیم خالق کرده‌اند.

گنبدکاووس شهرستانی در شمال شرق کشور بالغ بر 520 ستاره فروزان از جوانان دلیرش را در راه حفظ و تقویت انقلاب اسلامی تقدیم راه پرافتخار دفاع از میهن کرد که هر ستاره درخشان‌تر از دیگری در آسمان افتخارات و عزت این خطه می‌درخشند.

شهیدان اسودی نمونه‌های بارز شهامت و شجاعت و نمادهایی از استقامت و مقاومت آگاهانه بودند که با کوله باری از عزت و افتخار راه پر فروغ شهادت را برگزیدند و خویش را ملحق به ستارگان آسمان دشت کربلا کردند.

اما امروز و در بامداد تاسوعای حسینی و هشتم شهریور ماه 1399 والده مکرم شهیدان سردار «صمد اسودی» و «محمدعلی اسودی» پس از سالها تحمل رنج فراق فرزندان دلیرش به شفیعانش در محشر پیوست و به دیار باقی شتافت.

سردار شهید صمد اسودی از سرداران دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر از جمله کسانی بود که بعد از شهادتش از سوی رهبر معظم انقلاب موفق به دریافت نشان فتح شد، او که از یاران صمیمی سرداران بزرگی در لشکر 25 کربلا بود بارها تصاویری از او به همراه شهید صیاد شیرازی نیز منتشر شد.

محمد علی برادر کوچکتر صمد اسودی نیز پس از چندین بار اعزام به جبهه و پس از آنکه با شهادت برادر بزرگترش در سال 1363 بر اثر انفجار نارنجک در پادگان آموزشی، خود را از قافله عشق جامانده می‌یافت در منطقه عملیاتی فاو در تاریخ۲۲/۲/۱۳۶۵هدف گلوله صدامیان کافر قرار گرفت و با گلوله ای که بر بالای قلبش اصابت می‌کند مرغ جانش بالاخره به پرواز در آمد.

سرکار خانم «ربابه غفارپور شیرجینی» مادر شهیدان اسودی همواره از عشق و علاقه فرزندانش به حضرت ابالفضل (ع) و همنشینی با ایشان به مردم، خبرنگاران و عیادت کنندگان از خود سخن گفته بود و چه زیبا بود که در روز تاسوعا که متعلق به علمدار دشت کربلاست به سوی معبود شتافت.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول