اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فاز سوم پروژه آبرسانی در هفته آینده پایان می‌یابد

فاز سوم خط لوله انتقال آب غیزانیه که توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه درحال ساخت است، طی هفته آینده به پایان می‌رسد.

فاز سوم پروژه آبرسانی در هفته آینده پایان می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در بازدید سرزده سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از روند آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه و بررسی اجرای پروژه انتقال آب به این بخش محروم اعلام شد، فاز سوم خط لوله انتقال آب غیزانیه که توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه درحال ساخت است، طی هفته آینده به پایان می‌رسد.

طبق زمان‌بندی قبلی فاز سوم پروژه انتقال آب به غیزانیه به طول سی کیلومتر بنا بود طی ۴۵ تا ۶۰ روز به پایان برسد که با اقدام جهادی و شبانه‌روزی در کمتر از یک ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این بازدید تداوم آبرسانی با تانکر و حفر چاه آب در روستاهای مختلف توسط بسیج سازندگی مورد تاکید و پیگیری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، برای آبرسانی پایدار به روستاهای غیزانیه باید هر سه فاز پروژه انتقال آب این بخش به اتمام برسد که متأسفانه هنوز خبری از پایان فاز دوم خط لوله انتقال آب غیزانیه نیست درصورتی که طول آن کمتر از نصف فاز سوم است که در این زمینه استانداری خوزستان، شرکت آب و فاضلاب و سایر ارگان‌هایی که مسؤولیت اجرای آن را برعهده دارند باید پاسخگو باشند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول