اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

عزاداری هیئت سیار مقابل منزل شهید مدافع حرم

عزاداران هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گنبدکاووس عزاداری محرم خود را در مقابل درب منزل شهید مدافع حرم «علیرضا صفرپور جاجرمی» برگزار کردند.

عزاداری هیئت سیار مقابل منزل شهید مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، کرونا این میهمان ناخوانده و خوش نشین که حالا حالاها قصد ندارد رو کم کرده و بار و بندیل خود را جمع کند این روزها بیش از هر چیز بر عزاداری‌ها و سوگواری‌های عاشقان حسینی تاثیر گذاشته و باعث شده است که هیئت‌های عزاداری با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا نحوه جدیدی از عزاداری را نیز تجربه کنند.

از این رو و با توجه به مصوبات این ستاد عزاداران هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گنبدکاووس که سال‌هاست با نگاهی انقلابی و جهادی مشغول به تلاش و مجاهدت هستند در اقدامی مبتکرانه با راه‌اندازی هیئت سیار در سطح شهر اقدام به عزاداری در نقاط گوناگون گنبدکاووس به منظور بهره‌مندی همه اقشار و مردم کردند.

اما ظهر عاشورای حسینی عزاداری سوگواران این هیئت نقطه متمایز کننده‌ای داشت و آن حضور در مقابل درب منزل «شهید علیرضا صفرپور جاجرمی» از شهدای مدافع حرم شهرستان گنبدکاووس بود که با حضور خانواده معظم و مکرم این شهید عزیز بر زیبایی‌اش افزوده شد.

گفتنی است شهید علیرضا صفرپور جاجرمی هفتمین شهید مدافع حرم استان گلستان و از جمله سه شهید مدافع حرم شهرستان گنبدکاووس است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول