اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بدترین کابوس تاریخ بارسا در 15 روز/راه نجات آبی‌اناری‌ها پس از دوران مسی چیست

رسانه مشهور کاتالونیا راهکاری را برای مسئولان باشگاه بارسلونا برای خروج از بحران بزرگ اخیر پیشنهاد کرد.

بدترین کابوس تاریخ بارسا در 15 روز/راه نجات آبی‌اناری‌ها پس از دوران مسی چیست

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «اسپورت» کاتالونیا امروز در گزارشی به وضعیت اسف بار این روزهای باشگاه بارسلونا پرداخت و این 15 روز گذشته را بدترین دوران تاریخ آبی-اناری ها نامید.

این رسانه کاتالونیا نوشت: ظرفیت تخریب بارسلونا در بیش از 120 سال تاسیسش همه متناسب با بزرگی این باشگاه بوده است. از آنجه که هانس گامپر در سال 1899 باشگاه بارسلونا را تاسیس کرد، این نهاد فوتبال هزاران زندگی را پشت سرگذاشته و به این مکان رسیده است.

برخی از حوادثی که بارسلونا در طول 120 سال به خود دیده بسیار غم انگیز هستند اما در 15 روز گذشته اتفاقات بدی در اردوگاه کاتالونیا رقم خورده که می توان آن را بدترین کابوس تاریخ بارسلونا توصیف کرد.

از تاریخ 14 آگوست تاکنون بدترین شکست تمام ادوار اروپا (8بر 2 مقابل بایرن مونیخ)، اخراج کیکه ستین (دومین اخراج بارسلونا در طول یک فصل بعد از برکناری والورده)، امضای قرارداد با کومان که با درخواست جدایی مسی از بارسلونا که با استعفای بارتومئو از سمت ریاست شاید خنثی شود. تمام این اتفاقات بد زنجیره وار در طول 15 روز رخ داده است.

تمام این اتفاقات باعث شده تا هواداران بارسلونا این روزها ناامید باشند. البته با این انتظار که بدترین اتفاق ( جدایی مسی) هنوز رخ نداده و در صورت رخ دادن بمب بزرگی در باشگاه بارسلونا منفجر خواهد شد.

اکنون چرخه پیروزی‌های بارسلونا به بن بست رسیده و باشگاه با تکیه برکومان یکی از پیشکسوتان باشگاه می‌خواهد بارسلونا را از نو بسازد.

در این شرایط بارسلونا نباید منتظر باشد که خبر ماندن یا رفتن مسی را به همه بدهد بلکه باید باشگاه جدیدی را از نو بنا کند که متکی به نیروهای جوان و بااستعداد باشد تا در آینده بتواند جایگزین مسی را داشته باشد. این کار در کوتاه مدت میسر نیست ولی تنها راه پیروزی مسئولان بارسلونا این راه است تا نسل جدیدی را بسازند و در آینده امیدوار به شکوفایی دوباره باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول