اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خلع ید معادن راکد آذربایجان‌شرقی/ انتقاد از وضعیت ابتلا به خود تحریمی در کشور

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با تاکید بر توجه ویژه مجمع نمایندگان به حل مشکل صاحبان صنایع، خلع ید شرکت‌ها و افرادی را خواستار شد که معادنی به اسم آنها ثبت شده و فاقد هیچ نوع فعالیت در معادن ثبت شده هستند.

خلع ید معادن راکد آذربایجان‌شرقی/  انتقاد از وضعیت ابتلا به خود تحریمی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یوسف داوودی  امروز در نشست هم‌اندیشی مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی با مدیران شبکه سهند ضمن تقدیر و تشکر از صدا و سیما در برگزاری این نشست از آمادگی مجمع نمایندگان برای کمک به پوشش کامل دیجیتال در استان خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه شهرک‌های صنعتی استان و تامین زیرساخت‌های آنها درخواست جدی مجمع نمایندگان از دولت است، گفت: برای رسیدن به اهداف جهش تولید ، باید زیرساخت‌های مهم آن تامین شود.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی به موقعیت مهم آذربایجان‌شرقی در منطقه اشاره و تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی استان به لحاظ همسایه بودن با چهار کشور خارجی و همجواری با ۱۵ کشور، آذربایجان‌شرقی را به حالتی استراتژیک تبدیل کرده که می‌توان از این ظرفیت به شکل مناسب استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید در بحث توسعه، نگاه کلان به موضوعات داشته باشیم، یادآور شد: نگاه ما به پروژه‌های فنی و عمرانی نگاهی کلی است، چرا که در صورت توسعه شهرستان‌ها، استان در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت و تمام این پیشرفت‌ها در نهایت برای کشور خواهد بود.

نماینده مردم سراب در مجلس با انتقاد از اینکه به نوعی مبتلا به خود تحریمی هستیم، ادامه داد: گاهاً تداخل کاری بین نهادها و ادارات در پروژه‌های توسعه‌ای و عمرانی در کشور مانع پیشرفت پروژه‌ها را سبب می‌شود.

داوودی با تاکید بر توجه ویژه مجمع نمایندگان به حل مشکل صاحبان صنایع، خلع ید شرکت‌ها و افرادی را خواستار شد که معادنی به اسم آنها ثبت شده و فاقد هیچ نوع فعالیت در معادن ثبت شده هستند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول