اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

جهاد اسلامی فلسطین اهانت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اقدام عده‌ای از افرادتندرو در یکی از شهرهای سوئد در اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد.

جهاد اسلامی فلسطین اهانت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شامگاه امروز (شنبه)، اقدام عده‌ای افراد تندرو از اهالی شهر «مالمو» در جنوب سوئد در اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری «سما»، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای تأکید کرد که سوزاندن نسخه‌هایی از قرآن کریم «اقدامی جنایتکارانه» و برخواسته از تروریسم و شوراندن مردم علیه اسلام است.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است آن دسته افرادی که از این جزم‌اندیشی حمایت می‌کنند، بایستی مسئولیت کامل عواقب سیاست‌ها، اقدامات کینه‌توزانه خود علیه اسلام و مسلمانان را بپذیرند.

جنبش جهاد اسلامی همچنین از تمام مسلمانان و نهادهای وابسته به آنها در جهان خواست که این اقدام جنایتکارانه را محکوم کنند و در مقابل آن بایستند.

این جنبش همچنین خواستار ایستادگی در برابر هر گونه اقدام توهین‌آمیز به دین اسلام، قرآن کریم و سنت پیامبر گرامی اسلام (ص)‌ شد.

روز گذشته منابع خبری گزارش داده بودند که عده‌ای از راست‌گرایان افراطی در شهر مالموی سوئد در اقدامی اهانت‌آمیز به مقدسات مسلمانان نسخه‌هایی از قرآن کریم را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول