اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مرکز و جنوب نوار غزه

منابع خبری فلسطین اعلام کرد که توپخانه رژیم صهیونیستی مواضع نیروهای فلسطینی را در جنوب و مرکز نوار غزه بمباران کرده است.

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مرکز و جنوب نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، توپخانه رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه دو مقر نیروهای مقاومت فلسطین را در مرکز و جنوب نوار غزه بمباران کرد.

خبرگزاری «صفا» گزارش داد که نظامیان صهیونیست به سمت یک مقر متعلق به نیروهای «کنترل میدانی» (وابسته به وزارت کشور فلسطین) در شرق شهرک «الفخاری» واقع در شرق خان یونس (جنوب نوار غزه) تیراندازی کردند.

وی تصریح کرد، صهیونیستها همچنین به سمت یک مقر متعلق به نیروهای مذکور در شرق شهر «دیرالبلح» (مرکز نوار غزه) تیراندازی کردند.

صفا گزارش داد که در پی این حملات، فقط آسیب مادی وارد شده و هیچ یک از شهروندان فلسطینی، آسیب ندیدند.

این در حالی است که «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)  در اشاره به تجاوزهای اخیر رژیم صهیونستی گفت:‌ «مقاومت دست بسته نخواهد ماند. اشغالگران باید مسئولیت جنایتشان علیه [مردم] نوار غزه را به دوش بکشند»

رضوان گفت که «شکستن محاصره تحمیلی علیه [مردم] غزه، حق ماست.  تصمیم ما برای شکستن و مقابله با دشمن واضح است. هزینه آن هر چه می‌خواهد باشد... معادله واضح است: گلوله‌باران در مقابل گلوله‌باران، خون در مقابل خون، موشک در مقابل موشک».

این اظهارات در واکنش به تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی است. صهیونیست‌ها طی دو هفته اخیر به بهانه‌های واهی مواضعی را در نوار غزه هدف حمله هوایی و توپخانه‌ای قرار دادند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول