اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

امربه معروف و نهی از منکر در دستور کار پلیس

فرمانده انتظامی تهران پایتخت با تأکید بر اینکه رعایت شئونات اسلامی تأمین کننده سلامت جامعه است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

امربه معروف و نهی از منکر در دستور کار پلیس

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مجلس عزاداری سید و سالار شهیدان با اشاره به اینکه امام حسین شهید امر به معروف و نهی از منکر هستند و انجام این مهم، تلکیف و واجبی شرعی است که نباید به دست فراموشی سپرده  شود، بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای شرعی و همگانی است که اگر درست و دقیق انجام شود جامعه از لوث ناهنجاری ها پاک خواهد شد.

وی با قدردانی از اقدام شایسته و مناسب ستوان دوم  حامد بامداد در مواجهه با زنی که از حجاب مناسبی برخوردار نبود، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... جامعه است و هرگز اجازه نخواهد داد کسی خدشه ای به این مهم وارد کند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه رعایت شؤونات اسلامی تضمین کننده سلامت جامعه است، عنوان داشت: فرهنگ مبتذل و نخ نمای غرب از جمله تبلیغ برهنگی و... با شکست مواجه شده است و نتایج شوم بسیاری را برای آنان در پی داشته و هدف آنان برای ترویج فرهنگی منحط خود به قهقرا کشیدن جامعه ما است.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و این مهم را برای خود تکلیف و وظیفه ای دینی و قانونی می دانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول