اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

107 بیمار کرونایی در کردستان بستری هستند/حال 38 بیمار وخیم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 3 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان طی 24 ساعته گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر 107 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

107 بیمار کرونایی در کردستان بستری هستند/حال 38 بیمار وخیم است

فرزین رضاعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در حال حاضر  107 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستانهای استان افزود: 69 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در سنندج، 10 بیمار در سقز، 11بیمار در مریوان، 4 بیمار کرونایی در قروه، 4 بیمار در بیجار، 4 بیمار در کامیاران، 3بیمار در بانه، یک بیمار در دیواندره و یک بیمار در دهگلان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون 38 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه ( آی سی یو) بستری هستند.

ثبت روز بدون فوتی کرونا در کردستان

 رضاعی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته هیچ بیمار کرونایی در استان فوت نکرده است و گفت: با فوت این بیمار امار فوت شدگان  بر اثر بیماری کرونا در کردستان به 436 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون 153 نفر در سنندج، 82 نفر در سقز، 38 نفر در قروه، 38 نفر در کامیاران، 33 نفر در بانه، 32 نفر در دیواندره، 25 نفر در بیجار، 25 نفر در مریوان و 10 نفر در دهگلان جان‌باخته اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

وی بر لزوم رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس از سوی مردم تاکید کرد و گفت: مردم باید همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول