اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تداوم کمک‌های مومنانه/ توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان شیراز و خفردر عاشورای حسینی

مسئول قرارگاه تبلیغی عمار منصوریه گفت: به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) سه هزار غذای گرم میان نیازمندان شیراز و خفر توزیع شد.

تداوم کمک‌های مومنانه/ توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان  شیراز و خفردر عاشورای حسینی

هیئت همدلی | به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا حدائق امروز در حاشیه توزیع سه هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان سیدالشهدا(ع) توزیع غذای گرم میان نیازمندان شهر خفر و شیراز توزیع شد.

وی در خصوص اطعام نیازمندان افزود: اطعام نیازمندان یکی از ویژگی‌های ائمه معصومین بوده و سفارش بسیاری در روایات به آن شده است، ازاین‌رو در پی عمل به این کار خیر، قرارگاه تبلیغی عمار اقدام به طبخ و توزیع سه هزار غذای گرم میان نیازمندان کرده است.

مسئول قرارگاه تبلیغی عمار در ادامه این نشست در خصوص فعالیت‌های مبلغین این قرارگاه، اظهار داشت: گروه فرهنگی، تبلیغی و جهادی عمار به‌حسب دغدغه‌ای که مسئول مدرسه منصوریه داشتند از سال ۹۳ با مبلغین جوان مدرسه شکل گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حدائق با بیان اینکه ارتباط جوان با مبلغان باید مستقیم باشد، افزود: رویکرد قرارگاه به این شکل است که در مساجد کانون‌های فرهنگی را راه‌اندازی کنیم، ازاین‌رو مبلغان در مساجد ورود کردند و نوجوانانی را جذب کرده و فعالیت‌های خود را آغاز کردند، با توجه به تقاضایی که از اطراف شیراز داشتیم و با حمایت آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی تبلیغ هفتگی نیز به قرارگاه اضافه شد.

وی مطرح کرد: مبلغین قرارگاه تبلیغی عمار در روستاها و مناطق محروم، فعالیت‌هایی بسیاری نظیر بیان احکام، تصحیح حمد و سوره، قرائت قرآن کریم، سخنرانی و در بعد جهادی نیز ساخت سرویس‌های بهداشتی و حمام، ترمیم مساجد و خانه‌ها را انجام می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه منصوریه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مجالس تبلیغی، طلاب مبلغ در فضای مجازی و تبلیغ چهره به چهره فعالیت‌های خود را ادامه دادند و فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با کمک‌های مؤمنان، قرارگاه عمار نیز باهمت خیرین تاکنون پنج مرحله تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی انجام‌ داده، درواقع تاکنون ۵ هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان توزیع کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حدائق تاکید کرد: اهدای ۴۵۰ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند ازجمله دیگر فعالیت‌هایی بوده که در ایام کرونا انجام‌شده است؛ توزیع نان، طبخ غذای گرم و ضدعفونی معابر و مساجد ازجمله دیگر این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول