اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تداوم کمک‌های مومنانه/ توزیع بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی میان اقشار ضعیف بیضا

فرمانده سپاه شهرستان بیضا گفت: در ادامه جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی مواد غذایی میان اقشار ضعیف و خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

تداوم کمک‌های مومنانه/ توزیع بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی میان اقشار ضعیف بیضا

هیئت همدلی | علی‌رضا خدایاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز بیان کرد: در ادامه جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی میان اقشار ضعیف و خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

وی در این خصوص افزود: مردم و خیرین نیک‌اندیش شهرستان بیضا در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای کمک به اقشار ضعیف و خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا همچنان پیش‌قدم بوده و در همه حال مشتاق یاری رساندن به همنوعان خود می‌باشند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیضا گفت: در این مرحله از کمک‌های مومنانه در شهرستان بیضا بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی مواد غذایی به ارزش هرکدام دو میلیون ریال شامل اقلامی نظیر برنج، مرغ، روغن، مارکارانی، سویا، رب گوجه فرنگی و انواع حبوبات با همراهی خیرین و مردم جمع‌آوری و در ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهید حضرت امام حسین(ع) با حفظ و رعایت کرامت و عزت آنان، بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا در شهر و روستاهای این شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول