اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سیراب شدن جان‌های مومنانه در نورانیت معنوی عزای امام حسین (ع)+ فیلم و عکس

مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) با مداحی، مرثیه‌سرایی همراه با سینه‌زنی، سخنرانی و دیگر برنامه‌های فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و از همه گروه‌های سنی در آن شرکت داشتند و از نورانیت معنوی عزدارای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش جان‌های خود را سیراب ساختند.

سیراب شدن جان‌های مومنانه در نورانیت معنوی عزای امام حسین (ع)+ فیلم و عکس

هیئت همدلی | به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، هم‌زمان با سراسر کشور مراسم سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش با حضور مردم ولایت‌مدار و عاشقان حسین بن علی (ع) با شور و شعور حسینی برگزار شد.

با وجودی که رسانه‌های بیگانه از هفته‌های قبل طبق معمول به صورت هدفمند و کاملاً مغرضانه و مسموم سعی در القاء آن داشتند که برگزاری مراسم عزاداری موجب تشدید شیوع بیماری منحوس کرونا خواهد شد ولی شور همراه با شعور حسینی سبب شد تا شرایط برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در فضایی کاملاً باز و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی شد و نقشه‌های شوم و مغرضانه دشمنان را نقش بر آب کردند و ندای «لبیک یا حسین» بر فضای شهر نوشهر طنین‌انداز شد.

این مراسم با مداحی، مرثیه‌سرایی همراه با سینه‌زنی، سخنرانی و دیگر برنامه‌های فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و از همه گروه‌های سنی در آن شرکت داشتند و از نورانیت معنوی عزدارای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش جان‌های خود را سیراب ساختند.

نماز ظهر عاشورا نیز به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمود مشایخ امام جمعه نوشهر با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش فارس؛ در طول این مراسم آب و ماسک رایگان نیز بین عزاداران حسینی توزیع شد.

فیلم اقامه نماز ظهر عاشورا در نوشهر

انتهای پیام / ۸۶۰۱۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول