اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

توزیع بیش از ۱۰۹ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان خوزستانی

معاون راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان از توزیع بیش از ۱۰۹ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان حمل‌و‌نقل کالا و مسافر برون شهری استان خبر داد.

توزیع بیش از ۱۰۹ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فواد غزیعلی، معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح توزیع لاستیک تاکنون بیش از ۱۰۹ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر برون شهری استان توزیع شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره) و محصولات کشاورزی، توزیع لاستیک تشویقی بین رانندگان حمل این کالاها در دستور کار قرار گرفت و در این راستا از میزان ذکر شده، هفت هزار حلقه لاستیک تشویقی بین رانندگان توزیع شد.

 معاون راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: به منظور بررسی روند توزیع لاستیک، کمیته نظارتی متشکل از نماینده استانداری و یا فرمانداری‌ها، سازمان صنعت، معدن و تجارت و این اداره کل، بازرسی از محل توزیع لاستیک را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ محل توزیع در سطح استان مورد بازدید قرار گرفت و برای دو عامل توزیع کننده نیز از طرف مراجع ذیصلاح، رأی صادر شد.​

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول