اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

راه نپذیرفتن سلطه بیگانه قوی تر شدن است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: هر جامعه و ارتشی اگر بخواهد ننگ سلطه بیگانه را نپذیرد، تنها یک راه دارد و آن راه قدرت و قوی شدن است.

راه نپذیرفتن سلطه بیگانه قوی تر شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرمانده و پرسنل پدافند هوایی شرق کشور ضمن عرض تسلیت ایام حزن اهل بیت(ع) اظهار داشت: مردم عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی با یک اشاره رهبر معظم انقلاب در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به خوبی درخشیدند و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان را هرچه باشکوه‌تر برگزار کردند.

وی با تبریک فرارسیدن روز پدافند نیروی هوایی عنوان داشت: هر جامعه و ارتشی اگر بخواهد ننگ سلطه بیگانه را نپذیرد، تنها یک راه دارد و آن راه قدرت و قوی شدن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ایران اسلامی با همه موانع و تحریم‌ها در زوایای مختلف، از جمله در مسئله پدافند پیشرفت قابل توجهی کرده است، اضافه کرد: استعمارگران راه‌های زیادی را برای نابودی ایران اسلامی طی کرده و شیطنت‌های زیادی انجام دادند، اما رشد چشمگیری که در انواع صنایع از جمله در مسائل پدافند در کشور پیش آمد، باعث شد تا دشمن مأیوس شود.

عبادی تصریح کرد: استعمارگران ابتدا می‌خواهند کشور را خلع سلاح کنند تا راحت‌تر بتوانند آن را بلعیده و بر آن مسلط شوند، اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ضرب شست و قدرتی که به دشمنان نشان دادند که ایران اسلامی جای قدرت‌نمایی آنان نیست.

وی افزود: امروز دیوانه‌های بین‌المللی، همه حقوق انسان‌ها را زیر پا گذاشته و هیچ حرفی به گوششان فرو نمی‌رود، لذا تنها یک کلمه را خوب می‌فهمند و آن قدرت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی عنوان داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر خلاف آنچه در دنیا است، بعد از پشتوانه ایمانی و الهی از پشتوانه مردمی برخوردارند.

عبادی یادآور شد: از روز اولی که دشمنان به ایران اسلامی حمله و توطئه کردند، نیروهای مردمی، ارتش و سپاه خود را تنها نگذاشتند و دشمن نیز به خوبی می‌داند اگر صحنه آزمایشی برای بسیجیان وجود آید، همه چیز را خواهند باخت.

وی عنوان داشت: تمامی شیطنت‌های دشمن برای این است که قدرت سیاسی، نظامی، تبلیغاتی و غیره ایران اسلامی را از بین ببرد اما هرگز چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول