اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

بسیج جامعه زنان اقدام سفارت هلند را محکوم کرد

بسیج جامعه زنان اعلام کرد: یکی از سفارت‌های کشورهای اروپایی(هلند) که رابطه تنگاتنگ و استراتژیکی با رژیم اشغالگر قدس دارد، در پوشش آموزش برای زنان و خانواده‌ها سعی دارد فرهنگ اصیل ایرانی -اسلامی که از دل آن فرهنگ زیبای مقاومت برخواسته است را خدشه‌دار کند.

بسیج جامعه زنان اقدام سفارت هلند را محکوم کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، بسیج جامعه زنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز طراحی‌های دشمن برای نفوذ نرم بر اعتقادات و سبک زندگی مردم ایران بر هیچ کس پوشیده نیست. رژیم منحوس صهیونیستی که با فرهنگ مقاومت هر روز منکوب و مرعوب می‌شود، با ابزار مختلف از جنگ و خونریزی گرفته تا سرسپرده سازی حکومت‌های مرتجع عربی سعی دارد، هر روز نفوذ خود را در منطقه خاورمیانه گسترش دهد؛ نفوذی که همواره با سد محکم فرهنگ مقاومت روبرو می‌شود و نه تنها شکست خورده و عقب نشینی می‌کند بلکه هر روز بیشتر در لاک دفاعی خود فرو می‌رود و ترس هولناکی را تجربه می‌کند.

فرهنگ مقاومتی که امروز با پرورش و تربیت شیرمردان و شیرزنانی که با اعتقاد راسخ در پی وحدت مسلمانان جهان هستند، توانسته شکست‌های هولناکی را بر مستکبران عالم از جمله آمریکا و رژیم منحوس صهیونیست تحمیل کند. اینک دشمن در طراحی‌های حقیرانه خود در قلب پایتخت ایران اسلامی سعی می‌کند با آموزش‌ها و برنامه‌های جعلی خود موذیانه آموزش‌های غیر اسلامی را آن هم درحوزه زنان و خانواده به بانوان این سرزمین بدهد تا به خیال خام خود این فرهنگ را خدشه دار کند.

این بار یکی از سفارت‌های کشورهای اروپایی(هلند) که رابطه تنگاتنگ و استراتژیکی با رژیم اشغالگر قدس دارد، در پوشش آموزش برای زنان و خانواده‌ها سعی دارد فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی که از دل آن فرهنگ زیبای مقاومت برخواسته است را خدشه‌دار کند. 

رژیم خبیث و حقیر صهیونیستی با کمک متحدان غربی خود (هلند) به دلیل حقارت ذاتی که داشته و دارد همواره سعی داشته بر چهره باشکوه فرهنگ فاخر ایران بزرگ چنگ بیندازد. این روزها که جای جای ایران اسلامی سیاه پوش و سوگوارسید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) است، این طراحی دشمن که بیشتر مانند قطره‌ای در دل دریای ژرف فرهنگ عاشورا است که از دل آن فرهنگ اصیل مقاومت برخواسته است، بیشتر به مثابه تلاشی مذبوحانه و بی ثمر تلقی می‌شود اما این مسئله نافی اهمال کاری و عدم نظارت نهادهای مربوطه نیست!   

ایران اسلامی همواره مهد تمدن و فرهنگ بوده است و مستکبران و استعمارگران با همه جبر و زوری که بکار بستند نتوانستند به این فرهنگ لطمه بزنند؛ بلکه با خروش مردم در انقلاب اسلامی 57 که یک انقلاب اصیل فرهنگی بود مغلوب این فرهنگ ناب شدند.

آنچه از این طراحی دشمن به خوبی حس می‌شود تلاشی ناکام برای آسیب زدن به فرهنگ اسلامی ایرانی و ایجاد انحراف در نحوه ظهور و بروز زنان در اجتماع و خانواده است. با تجربه‌ای که از برنامه‌های کشورهای اروپایی داشته و داریم به جز طراحی برای تهاجم فرهنگی و پوششی جهت اعمال نفوذهای امنیتی و فرهنگی و اجتماعی چیزی از این نوع برنامه‌های به اصطلاح آموزشی و فرهنگی عاید کشورمان نمی‌شود. 

از این رو سئوال این است که آیا ما به لحاظ فرهنگی، هویتی و الگویی آن چنان تهی شده‌ایم که باید برنامه‌های مربوط به رکن اصلی جامعه ایران اسلامی یعنی خانواده توسط یک فرهنگ بیگانه که اتفاقا در بحران هویت و خانواده دست و پا می‌زند ارائه  شود؟! این سفارتخانه با کدام مجوز و با در باغ سبز نشان دادن کدام نهاد و سازمان کشورمان اقدام به برگزاری چنین برنامه‌ای آن هم در قلب پایتخت کشورمان کرده است. چه کسانی در این حوزه به سفارتخانه کشوری که شریک استراتژیک رژیم منحوس صهیونیستی است، اجازه چنین تحرکاتی را آن‌ هم در خاک کشورمان داده‌اند؟

چندین سئوال اساسی از نهادهای مختلف نظارتی و متولیان امر زنان و خانواده به خصوص معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در این حوزه وجود دارد که باید به آن پاسخ بدهند و درباره اهمال کاری نظارتی و همچنین چگونگی اخذ مجوز برگزاری چنین برنامه‌هایی به افکارعمومی پاسخ صریح و آشکار بدهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول