اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

یوم‌العباس زنجانی‌ها جایگزین ندارد/ برگزاری رزمایش مومنانه 200 خودرویی

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه یوم‌العباس زنجانی‌ها جایگزین ندارد و امیدواریم با رفع ویروس کرونا در سال‌های آینده، باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود، گفت: ولی برگزاری رزمایش کمک مومنانه هم، جای تقدیر دارد.

یوم‌العباس زنجانی‌ها جایگزین ندارد/ برگزاری رزمایش مومنانه 200 خودرویی

هیئت همدلی| سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نحوه برگزاری مراسم‌های عزاداری را پیش از آغاز محرم تبیین کرده بودند، اظهار کرد: منویات معظم‌له بسیار مهم بوده و اینکه ایشان فرموده بودند که باید تصمیمات ستاد کرونا عملیاتی شود بر همکان حجت شد و همه تلاش کردند که پروتکل‌های ابلاغی رعایت شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اهمیت آئین‌های محرم برای همه شیعیان افزود: با مدیریت انجام شده، پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده توسط ستاد ملی کرونا از جمله برگزاری مراسم در فضای باز به صورت کامل رعایت شد.

وی با اشاره به با بصیرت بودن مردم در همه ایام از دفاع مقدس گرفته تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام عزاداری ماه محرم، تصریح کرد: مردم با رعایت موارد بهداشتی در ایام محرم، نظم و انضباظ خود را به دنیا ثابت کردند.

سردار کرمی حد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بیش از 90 درصد و در برخی از هیأت‌ها 100 درصدی اعلام و با تقدیر از ذکاوت و هوشیاری هزاداران حسینی افزود: باید از مردم برای این همراهی تقدیر شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تقدیر از مسؤولان، مداحان، سخنرانان و باز هم مردم گفت: باید از رسانه‌ها هم برای کمک و همراهی در راستای تحقق اهداف هم تقدیر شود.

وی با بیا اینکه حفظ سلامت مردم و همچنین برگزاری باشکوه مراسم عزاداری دغدغه همه مسؤولان بوده و هست، ادامه داد: در کنار همه این اقدامات، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه با حرکت بیش از 200 خودروی سبک و سنگین اوج خلاقیت و همراهی بود که عظمت این مردم را به دنیا نشان داد.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه یوم‌العباس زنجانی‌ها جایگزین ندارد و  امیدواریم در سال‌های آینده با رفع کرونا باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود، افزود: ولی برگزاری رزمایش کمک مومنانه هم، جای تقدیر  دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به تهیه 110 هزار جهیزیه و ده‌ها هزار پک بهداشتی و توزیع در بین نیازمندان شناسایی شده از زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: کمک‌های مومنانه تا پایان ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، کما اینکه بسته‌های نوشت‌افزار هم تهیه شده است که در بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: اجرای تصمیمات ستاد ملی کرونا همچنان حجت است و از این به بعد هم اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول