اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برپایی کاروان خودرویی و موتوری عزاداران حسینی در شاهرود+ تصاویر

به همت حوزه بسیج مساجد و محلات علی (ع) ناحیه مقاومت سپاه شاهرود، کاروان خودرویی و موتوری عزاداری حسینی در شاهرود برپا شد.

برپایی کاروان خودرویی و موتوری عزاداران حسینی در شاهرود+ تصاویر

فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به ترویج فرهنگ حسینی و شعائرالله در جامعه و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: با توجه به این محدودیت‌ها، کاروان خودرویی و موتوری عزاداران حسینی در شاهرود برپا شد.

اباذر مطهری افزود: در این برنامه بسیجیان و اقشار مختلف مردم با خودرو و موتورسیکلت در قالب کاروان عزاداری در شهر به راه افتادند و از میدان ولایت تا گلزار شهدای شاهرود را طی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم با حضور در گلزار شهدا، عزاداری انجام و شرکت‌کنندگان با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید عهد و پیمان کردند.

فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود از پلیس راهور و بسیجیان پایگاه‌های بسیج و گردان بیت‌المقدس و امام علی (ع) و عملیات این حوزه و اقشار مختلف مردم که در این مراسم شرکت کردند، تشکر کرد و افزود: وظیفه همگانی است که عزای حسینی را برگزار کنیم و ما نیز با این حرکت تلاش کردیم تا پاسداشت یاد و خاطره حسینی را در جامعه تداوم بخشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول