اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

طرح فدراسیون تنیس روی میز برای جلوگیری از حضور تیم‌های ضعیف در لیگ‌

فدراسیون تنیس روی میز برای جلوگیری ازحضور تیم‌های ضعیف در لیگ برتر طرحی را در نظر گرفته شده است.

طرح فدراسیون تنیس روی میز برای جلوگیری از حضور تیم‌های ضعیف در لیگ‌

پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط برگزاری لیگ برتر تنیس روی میز در فصل آینده اظهار داشت: تیم‌هایی که قصد حضور در لیگ برتر را دارند باید تا پایان شهریور ماه اعلام آمادگی کنند. برنامه ما این است که آبان ماه مسابقات را آغاز کنیم، اما تاریخ دقیق هنوز مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه تیم‌ها خواستار عدم حضور تیم‌های ضعیف در لیگ هستند، گفت: در جلسه‌ای که داشتیم، تیم‌ها درخواست داشتند که لیگ قدرتمندی برگزار شود و هر تیمی با هر شرایطی حضور پیدا نکند. ما هم با بررسی‌هایی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که انتخاب بازیکنان تیم‌ها براساس رنکینگ باشد.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در تشریح این طرح عنوان کرد: برنامه ما این است هر تیمی مثلا 4 بازیکن اصلی خود را از 100 نفر برتر رنکینگ انتخاب کند تا بدین ترتیب تیم‌های ضعیف وارد لیگ نشوند و کیفیت مسابقات پایین بیاید.

حسنی ادامه داد: با این کار رنکینگ ملی هم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و بازیکنان برای ارتقاء رنکینگ خود در مسابقات قهرمانی کشور و تورهای ایرانی حاضر خواهند شد.

وی در مورد اینکه تاکنون چند تیم اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: 6 تیم نفت آبادان، رعد پدافند هوایی، دانشگاه آزاد تهران، شهرداری کرج، پادما یدک اصفهان و فراسنج تهران آمادگی خود را اعلام کرده‌اند. یک تیم هم از یزد اعلام آمادگی شفاهی کرده، اما بازیکنی در رنکینگ 100 نفر اول ندارد و به همین دلیل شرایط را به آنها اعلام کرده‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول