اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همدان رتبه ششم خرید گندم تضمینی را کسب کرد/ رشد ۸ درصدی

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان از رتبه ششم کشوری همدان در خرید گندم تضمینی خبر داد و گفت: میزان خرید این محصول نسبت به سال گذشته هشت درصد رشد داشته است.

همدان رتبه ششم خرید گندم تضمینی را کسب کرد/ رشد ۸ درصدی

مسعود بکایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از رتبه ششم کشوری همدان در خرید تضمینی گندم خبر داد و اظهار کرد: طبق گزارش آماری خرید تضمینی گندم در سطح کشور میزان خرید تضمینی گندم در استان همدان تا نهم شهریور به مقدار ۴۳۷ هزار و ۷۳۳   تن با هشت درصد رشد نسبت به سال گذشته بوده است.

وی افزود: بنابر آمار شرکت بازرگانی دولتی ایران، استان همدان در رتبه ششم کشوری را بعد از استان‌های خوزستان، فارس، گلستان، کردستان و کرمانشاه دارد. 

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان  یادآور شد : علاوه بر خرید تضمینی گندم در بخش دولتی، تا تاریخ مورد نظر به میزان ۵ هزار و ۷۶۳ تن نیز توسط بخش خصوصی در قالب نرخ توافقی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در مجموع به مقدار ۴۴۳ هزار و ۴۹۵ تن گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شده است ادامه داد: تا پایان شهریور ماه خرید تضمینی گندم توسط مراکز ملکی اداره غله ادامه دارد.

بکایی گفت: از حمایت‌های استاندار و معاون هماهنگی اقتصادی و همکاری‌های جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستایی، آموزش و پرورش، سیلوها و مراکز ذخیره‌سازی گندم، کارخانجات آرد و تمام عوامل نظارتی و اجرائی در سطح استان در این زمینه تشکر و قدردانی می‌کنم. 
انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول