اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اعلام آمادگی شهرداری گرگان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال

حضور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر پیش روی بسکتبال قطعی شد و باید دید پس از حواشی پیش آمده در پایان فصل نیمه تمام گذشته لیگ، امسال نیز حضور شهرداری گرگان مقتدرانه خواهد بود یا خیر.

اعلام آمادگی شهرداری گرگان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پس از نیمه تمام ماندن فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم اعلام تیم قهرمان و نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان که صدرنشین این رقابت‌ها بود در اعتراض به تصمیم فدراسیون اعلام کرد تا زمانی که این مدیریت بر فدراسیون بسکتبال حاکم باشد در لیگ برتر شرکت نخواهد کرد.

پس از گذشت چند ماه از این تصمیم و در پی درخواست‌های مکرر هواداران و نگرانی علاقمندان به این تیم از عدم تیم‌داری شهرداری گرگان در لیگ برتر و در پی درخواست‌های مکرر فدراسیون بسکتبال و دعوت رسمی و کتبی فدراسیون بسکتبال از شهرداری گرگان، «عبدالرضا دادبود» شهردار گرگان امروز در فدراسیون بسکتبال حاضر و جلسه مشترکی را با رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار کرد.

پس از این جلسه شهردار گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در خصوص مباحث و درخواست‌هایی که وجود داشت مذاکرات خوبی صورت گرفت و با توجه به اینکه درخواست‌های زیادهواداران و هم‌استانی‌های خوبمان تصمیم بر این شد که شهرداری گرگان برای فصل آینده نیز تیم‌داری کند و همچنان پیگیر مطالبات خود در فدراسیون باشد.

دادبود بیان کرد: تلاش می‌کنیم هر چه سریعتر فرآیند تشکیل تیم را برای حضور مقتدرانه با سرعت پیگیری کنیم و تلاش می‌کنیم با تعامل فدراسیون بسکتبال مسائل و اختلاف نظرهای موجود بین دو طرف هرچه سریعتر برطرف شود.

لازم به ذکر است، روزهای گذشته امیر صدیقی کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان رسما از این تیم جدا شد و با قرارداد یک ساله به نفت آبادان پیوست.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول