اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

طرح حریم امنیتی مرزی آذربایجان شرقی برای اولین بار در کشور تدوین شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از تدوین طرح حریم امنیتی مرزهای استان برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان نیز تصویب و به دستگاه‌های استانی ابلاغ شده است.

طرح حریم امنیتی مرزی آذربایجان شرقی برای اولین بار در کشور تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا، علیار راستگو  امروز در جلسه شورای اداری شهرستان جلفا، آذربایجان شرقی را جزو امن‌ترین استان‌های کشور خواند و گفت: این موفقیت نتیجه تلاش شبانه‌روزی تلاشگران عرصه نظم و امنیت است.

وی با اشاره به اهمیت شهرستان جلفا از نظر موقعیت مرزی، گفت: طرح حریم امنیتی مرزی استان برای اولین بار در کشور تدوین شده است که نقش بسزایی در تأمین نظم و امنیت استان خواهد داشت.

راستگو همچنین به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه اقتصادی اشاره کرد و گفت: منطقه آزاد ارس بهترین فرصت برای  دور زدن تحریم هاست که باید به نحو احسن از این فرصت استفاده کرد.

وی با تشریح برخی از دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم در استان، تأکید کرد: تکلیف همه مسئولان در نظامی که بر مبنای آموزه‌های اسلامی بنا شده است خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌هاست.

فرماندار جلفا نیز در این جلسه گفت: از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۹۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی به شهرستان جلفا تزریق شده و در این مدت بیش از ۱۹ میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌های شهرستان تخصیص یافته است.

صادق احمدی افزود: در حوزه راهداری بیش از ۸۰ درصد از راه‌های روستائی و شهری به طول ۴۷۸ کیلومتر آسفالت ریزی شده و ۹۳ درصد از زیرساخت‌های ضروری تامین شده است.

انتهای پیام/60001
وی خاطرنشان کرد: شهرستان جلفا سومین شهرستان استان  در اجرای طرح اشتغال پایدار روستائی با جذب بیش از ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات در این حوزه است.
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول