اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

مردم اجازه ندادند رسانه‌های معاند عزای حسینی را به انحراف ببرند

یک فعال رسانه‌ای به هشیاری ملت ایران خاصه در فضای مجازی و خنثی سازی توطئه‌ی رسانه های معاند، اشاره کرد و گفت: مردم اجازه ندادند رسانه های بیگانه عزاداری آن ها را دچار خدشه کنند.

مردم اجازه ندادند رسانه‌های معاند عزای حسینی را به انحراف ببرند

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، حمیدرضا ترقی فعال رسانه، در برنامه رویداد رادیو گفت‌وگو، با اشاره به تلاش رسانه ای عده ای در داخل و خارج برای کمرنگ نمودن عزاداری های دهه اول محرم اظهار داشت: عزاداری اصولی و صحیح که اسلام ناب آن را ترویج می کند و در رسانه ملی مورد اشاره است، با قمه زنی و رفتارهای خلاف عرغ و معیار ارزشی ارتباط ندارد.

وی با اشاره اینکه رسانه های داخلی عمق بخشیدن به شناخت اهداف امام حسین(ع) را یادآور شدند، افزود: مردم ما کاملا متوجه جریانات رسانه ای منحرف هستند که حرکت امام حسین(ع) را تحریف می کند.

ترقی ادامه داد: این رسانه ها حرکت پر مفهوم امام را به حرکتی موهن تبدیل می سازند تا مردم را از اسلام زده کنند.

وی خاطرنشان کرد: شیعه انگلیسی و اسلام امریکایی که در صدر اخبار رسانه های معاند بود، عدم برگزاری مراسم اصلی و صحیح عزاداری امام حسین(ع) را همراه با وهن اسلام دنبال کردند.

این فعال رسانه ای تصریح کرد: همانطور که ضد انقلاب در رسانه های فارسی زبان درپی کمرنگ کردن شور و تفکر حسینی در جوامع اسلامی است، سعی دارد با تحریف این عزاداری، آن را از مسیر اصلی که حرکتی جهت دار و عبرت آموز است، خارج سازد.

وی به بیداری و هشیاری ملت ایران خاصه در فضای مجازی و خنثی سازی این توطئه‌ی رسانه های معاند اشاره کرد و گفت: مردم اجازه ندادند رسانه های بیگانه عزاداری آن ها را دچار خدشه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول