اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برگزاری اختتامیه جشنواره ققنوس با حضور مدیر هنر و رسانه بسیج دانشجویی

معاونت فرهنگسازی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام از برگزاری اختتامیه جشنواره ققنوس با حضور مدیر هنر و رسانه بسیج دانشجویی خبر داد.

برگزاری اختتامیه جشنواره ققنوس با حضور مدیر هنر و رسانه بسیج دانشجویی

محمدرضا انصاری معاونت فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با توجه به رویکرد جدید بسیج دانشجویی مبنی بر ضرورت نقش آفرینی‌های تخصصی و مسئله محور بسیج دانشجویی، جشنواره ققنوس در استان ایلام در قالب‌هایی که مورد تایید مقام معظم رهبری است؛ برگزار شد.

وی افزود: پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس، در چند رشته‌ی فیلم، مداحی، ادبیات، هنرهای تجسمی، ادبیات نمایشی، موسیقی و پژوهش‌های هنری انتخاب شد.

معاونت فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام، گفت: هر یک شامل بخش‌های متعدد با موضوعات مختلف بود که آثار شرکت کنندگان بر اساس مسائل اصلی و اولویت دار آماده و ارسال شد؛ جشنواره ققنوس در سال ۹۸ با موضوع  شهدای مقاومت آغاز که استقبال ویژه‌ای از آن شد؛ شهادت سردار دل‌ها  قاسم سلیمانی که محبوبیت ایشان در بین همه اقشار انکار ناپذیر است که بر ویژگی‌های جشنواره اضافه کرد.

 وی ادامه داد: آثار برای داوران استانی ارسال شده و برگزیدگان انتخاب شده‌اند؛ لذا با توجه به شرایط حاکم بر جامعه( ویروس منحوس کرونا) تصمیم بر آن شد که برنامه اختتامیه جشنواره با حضور توکلی مدیر هنر و رسانه سازمان بسیج دانشجویی و کارگردان مطرح کشوری، مدرس دانشگاه رهبر قنبری و هنرمندان استان با حضور نفرات اول و برگزیده برگزار می‌شود؛ همچنین در این راستا نیز نشست خبری با حضور رسانه‌های استان نیز هماهنگ شده است.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول