اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل استقلال: مجیدی می خواهد برود؟هر طور صلاح است!/مصوبه فدراسیون قانونی نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به مصاحبه جدید فرهاد مجیدی پیرامون اینکه مدیران باشگه به دنبال مربی جدید باشند و او دیگر در این تیم نمی ماند گفت: هر طور که مجیدی صلاح می داند.

مدیرعامل استقلال: مجیدی می خواهد برود؟هر طور صلاح است!/مصوبه فدراسیون قانونی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،احمد سعادتمند در واکنش به صحبت های جمشید نورشرق که مدعی شده آندره آ استراماچونی می تواند به استقلال بپیوندد اظهار داشت: به خاطر عملکرد بد در یک قرارداد آنهایی که این قرارداد را منعقد کردند باید پاسخگو باشند. دوستان می گویند امسال مربی خارجی نمی تواند بیاید و به سال بعد اشاره نمی کنند. از نظر من این مصوبه (سازمان لیگ و فدراسیون) اصلا قانونی نیست و باید در موردش بحث شود.

مدیرعامل استقلال در خصوص مصاحبه فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه  مدعی شده به هیچ عنوان با مدیریت فعلی استقلال کار نخواهد کرد عنوان کرد: من این مصاحبه مجیدی را ندیدم اما اگر واقعا انجام شده، هر طور که مجیدی صلاح می داند! باشگاه استقلال بزرگ است و در راستای وحدت هر کاری لازم باشد انجام می دهم. ما باید دل هوادار را شاد کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ می دهد.

وی که با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد در خصوص اینکه مجیدی گفته مدیریت استقلال بویی از صداقت نبرده است عنوان کرد:اجازه بدهید من از شما گلایه کنم، ما در آستانه جام حذفی هستیم و برای این مباحث حاشیه ای فرصت مناسبی نیست.شما اصرار دارید که در آستانه فینال این مسائل را مطرح کنید.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول