اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اعزام 25 مبلغ دینی به مناطق محروم در ایلام

مسوول گروه جهادی نسیم وصال، گفت:۲۵ نفر از مبلغین، به مناطق محروم استان ایلام در زمینه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و مذهبی انجام وظیفه می‌کنند.

اعزام 25 مبلغ دینی به مناطق محروم در ایلام

علی یزدیان مسوول گروه جهادی نسیم وصال صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با عنایت به رسالت همیشگی حوزه‌های علمیه در تبلیغ و ترویج معارف دین، گروه تبلیغ نسیم وصال مهر با اعزام  ۲۵ نفر از مبلغین، به مناطق محروم استان ایلام در زمینه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و مذهبی انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: دیدار با مسوولین فرهنگی استان به جهت هم افزایی و ایجاد وحدت رویه بین گروه‌ها و نهادهای فرهنگی، اجرای برنامه پرده خوانی جهت نشر و ترویج هر چه بیشتر معارف حسینی حرکت اباعبدالله حسین( ع) از مدینه تا کربلا را از جمله طرح‌های اجرا شده دانست. 

مسوول گروه جهادی نسیم وصال، تصریح کرد: اجرای برنامه چاوش خوانی در بیش از ۱۰ روستای شهرستان هلیلان،برگزاری کارگاه‌های مهارت افزایی و آگاهی سازی بسیج دانشجویی برای گروه فعالان آتش به اختیار در موضوع جنگ نرم و سواد رسانه را از جمله مهمترین برنامه‌ها عنوان کرد.

وی ادامه داد :حضور مبلغین در زندان‌ها در قالب سخنرانی، مشاوره در زندان دالاب، پرده خوانی در بخش‌های کانون اصلاح تربیت از جمله دیگر برنامه‌هایی بود که مورد رضایت عموم قرار گرفت.

یزدیان بیان کرد: توجیه و فرهنگ سازی روضه‌های خانگی، طرح هر خانه یک حسینیه و هر کوچه یک حسینیه، برگزاری کارگاه‌های مشاوره تخصصی ویژه خواهران طلبه در قالب‌های مشاوره، طب و تغذیه از برنامه‌های دیگر گروه خواهد بود.

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول