اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کوچ ستاره قمی‌ها به نصف جهان / فوتسال قم همچنان در وضعیت قرمز

ستاره پرافتخار فوتسال استان قم در روزهای بلاتکلیفی نماینده لیگ برتری فوتسال شهرش برای حضور در بیست و دومین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با تیم مطرح گیتی‌پسند به توافق رسید.

کوچ ستاره قمی‌ها به نصف جهان / فوتسال قم همچنان در وضعیت قرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در راه است و تیم‌های لیگ برتری یک به یک با جذب بازیکنان مورد نظر و برنامه‌ریزی مناسب آماده حضور موفق در این دوره می‌شوند، در حالی که از نماینده قم برای لیگ جدید خبری نیست و فعلا در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به همین دلیل نخبه‌ها و چهره‌های با سابقه و مطرح فوتسال قم یک به یک راهی سایر تیم‌های لیگ برتری می‌شوند و دست نماینده قم از بازیکنان شاخصی که محصول مربیان با دانش فوتسال این استان بوده‌اند خالی شده است تا این تیم در صورت حضور در لیگ جدید، فصل سختی پیش‌رو داشته باشد.

در واقع این روزها اکثر تیم‌های حاضر در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال با مدیریت و تدابیر فنی به دنبال بستن تیمی مطمئن در لیگ جدید هستند اما فوتسال قم در بی‌خبر قرار دارد و بعد از رفتن علیرضا وفایی به گیتی‌پسند، علی‌اصغر حسن‌زاده دومین بازیکن مطرح قمی‌ها هم در گیتی‌پسند بازی خواهد کرد.

حسن‌زاده بدون شک چهره شاخص و مطرح یک دهه اخیر فوتسال قم است که چهار دوره عنوان مرد سالی فوتسال آسیا در سال‌های 2014، 2016، 2017 و 2018 را در کارنامه دارد و همراه با تیم ملی فوتسال ایران علاوه بر سه دوره حضور متوالی در جام‌هانی جهانی 2008، 2012 و 2016 به مقام سوم جام جهانی 2016 نیز دست یافته است.

این بازیکن که در رده ملی چندین عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، بازی‌های داخل سالن قاره و تورنمنت‌های معتبر بین‌المللی متعددی را در کارنامه دارد و در رده باشگاهی نیز بارها به مقام قهرمانی لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا دست یافته، برای فصل 1399 لیگ برتر در نصف جهان و برای تیم گیتی‌پسند اصفهان توپ خواهد زد.

ستاره فوتسال قم که سال گذشته نیز در نیم‌فصل از لیگ چین به گیتی‌پسند اصفهان رفته بود، بار دیگر با حضور در باشگاه گیتی‌پسند قرارداد یک ساله‌ای را با اصفهانی‌ها به امضاء رساند تا بعد از تجربه شاگردی وحید شمسایی در تیم تاسیسات دریایی تهران، بار دیگر زیر نظر این چهره مطرح فوتسال ایران در تیم گیتی‌پسند بازی کند.

علی‌اصغر حسن‌زاده سه فصل قبل در جمع شاگردان وحید شمسایی در تیم تاسیسات دریایی تهران حضور داشت و با این تیم هم عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد و هم موفق به کسب مقام آقای گلی بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شد.

این بازیکن در دهه 1380 از تیم فوتسال ارم‌کیش قم خود را به سطح اول فوتسال ایران معرفی کرد و با تیم ارم‌کش دو مقام نایب‌قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران در سال‌های 1384 و 1387 را کسب کرده و در سال 1391 نیز توانست همین عنوان را با بازوبند کاپیتانی تیم فوتسال صبای قم به دست بیاورد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول