اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نجات و امدادرسانی به ۷۵۵ حادثه‌دیده توسط نجاتگران گلستان

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان از انجام ۱۹۹ ماموریت امداد و نجات و امدادرسانی به ۷۵۵ حادثه‌دیده توسط نجاتگران استان گلستان در ماه گذشته خبر داد.

نجات و امدادرسانی به ۷۵۵ حادثه‌دیده توسط نجاتگران گلستان

 

 

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ فرهاد میقانی گفت: در مرداد ماه سال جاری ۴۹۸ نیروی عملیاتی در قالب ۲۲۹ تیم امدادی به ۱۹۹ حادثه پوشش امدادی دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این بازه زمانی حوادث جاده ای و سوانح ترافیکی با ۱۴۸ مورد بیشترین تعداد حادثه را شامل شده است و سایر موارد مربوط به حوادث شهری ۲۶ مورد، خدمات حضوری ۱۳ مورد، کوهستان ۶ مورد، دریایی ساحلی دو مورد، ریزش آوار یک مورد، سیل و آبگرفتگی یک مورد و مناسبتی یک مورد می باشد.

وی ادامه داد: از ۷۵۵ حادثه دیده در ماه گذشته ۳۱۰ نفر مصدوم شدند که ۱۶۶ نفر آنها توسط هلال احمر استان انتقال داده شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در مرداد ماه گرگان با ۴۹ مورد حادثه، کردکوی با ۳۸ مورد و مینودشت با ۲۴ مورد بیشترین حوادث استان را پوشش داده اند.

میقانی بیان کرد: در پایگاه امداد و نجات کردکوی با ۲۸ مورد حادثه، در توسکستان با ۲۲ مورد و در پایگاه امداد و نجات سه راهی گالیکش ۲۱ مورد حادثه بیشترین مواردی بوده که نجاتگران جمعیت هلال احمر گلستان در ماه گذشته پوشش دادند.

وی گفت: در این ماه برای پوشش امدادی حوادث ۱۹۷ بار از آمبولانس ها، ۱۸ بار از خودری نجات و ۹ بار از خودروهای کمکدار استان استفاده شده است.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول