اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

کتابی جدید درباره رئیس‌جمهور آمریکا منتشر می‌شود/ کار برای خانواده ترامپ بدترین اشتباه زندگی‌ام بود

نویسنده کتابی جدید با موضوع خانواده ترامپ و مشاور پیشین بانوی اول آمریکا می‌گوید ملانیا برای کاری که انجام دادم پول نداد و دبه کرد!

کتابی جدید درباره رئیس‌جمهور آمریکا منتشر می‌شود/ کار برای خانواده ترامپ بدترین اشتباه زندگی‌ام بود

خبرگزاری فارس ـ گروه رسانه: «ملانیا ترامپ» که سابقاً «ملانیا کناوس» نام داشت زادهٔ ۲۶ آوریل ۱۹۷۰ مانکن سابق اسلوونیایی آمریکایی و بانوی اول ایالات متحده آمریکا است. او در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۵ با دونالد ترامپ، اَبَر تاجر املاک و مستغلات آمریکایی و رئیس‌جمهور کنونی آمریکا ازدواج کرد.

او که متولد اسلوونی است، در سال ۲۰۰۱ مقیم دائم ایالات متحده آمریکا و در سال ۲۰۰۶ شهروند این کشور شد. او از ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ نقش بانوی اول ایالات متحده آمریکا را بر عهده دارد. او پس از لوییزا آدمز در سال ۱۸۲۵ دومین بانوی اول متولد خارج آمریکا است.

 

«استفانی وینستون وولکاف» دوست و مشاور سابق ملانیا ترامپ می گوید «بدترین اشتباه زندگی من» این بود که برای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و خانواده اش کار کردم چراکه بانوی اول در مورد مسائل مربوط به هزینه های مراسم تحلیف ریاست جمهوری به من کمک نکرد و حقم را به من ندادند

 

ملانیا از شهری دور در اسلوونی طی چند سال می شود زن رئیس جمهور آمریکا و حالا در این ویترینی که حتی بهتر از دوران مد و خودنمایی های ظاهری دیده می شود، با مشکلات متعددی مواجه می شود و همواره به خاطر نداشتن شرایط لازم برای جایگاهی که به دست آورده مورد انتقاد قرار می گیرد. برای نمونه سخنرانی او در سال ۲۰۱۶. وی در روز ۱۸ ژوئیهٔ ۲۰۱۶ و در اولین روز مجمع انتخاباتی جمهوری‌خواهان ۲۰۱۶ سخنرانی کرد. سخنرانی او شامل یک بند تقریباً یکسان با سخنرانی میشل اوباما در مجمع انتخاباتی دموکرات‌ها در سال ۲۰۰۸ بود. هنگامی که از ترامپ دربارهٔ آن سخنرانی پرسیدند، او گفت که با کمترین کمک ممکن متن سخنرانی را نوشته ‌است. این توضیح ترامپ هم نتوانست کمکی برای گاف همسرش باشد. دو روز بعد مردیث مک‌ایور، یکی از نویسندگان ترامپ، مسئولیت این موضوع را بر عهده گرفت و بابت آن عذرخواهی کرد.

همچنین در سپتامبر ۲۰۱۶ روزنامه دیلی میل بریتانیا و یک وبلاگ‌نویس آمریکایی با انتشار عکس‌های عریان از ملانیا مدعی شدند که او در دهه ۹۰ میلادی و پیش از آشنایی با ترامپ به ارائه خدمات جنسی به مشتریان پولدار مشغول بوده ‌است. در عین حال همسر ترامپ این ادعا را رد و درخواست غرامت ۱۵۰ میلیون دلاری کرد.

این موارد تنها مثال هایی از مشکلاتی است که از گذشته و حال همسر ترامپ که این سالها در کاخ سفید اقامت گزیده را در بر گرفته است. حالا مشاور پیشین همسر رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید، آنچنان از بانوی اول ناخرسند است و حرکات و رقتارهای ناشایست از او دیده که کتابی مفصل در این زمینه نوشته که دوشنبه آینده در سطح گسترده ای منتشر خواهد شد.

«استفانی وینستون وولکاف» دوست و مشاور سابق ملانیا ترامپ می گوید «بدترین اشتباه زندگی من» این بود که برای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و خانواده اش کار کردم چراکه بانوی اول در مورد مسائل مربوط به هزینه های مراسم تحلیف ریاست جمهوری به من کمک نکرد و حقم را به من ندادند.

«استفانی گریشام»، سخنگوی ملانیا ترامپ، در بیانیه ای که به صورت ایمیل منتشر شده کتاب را «پر از اشتباه و پارانویا(بدگمانی افراطی)» و «برآمده از نیاز برای انتقام» عنوان می کند

 

«استفانی وینستون وولکاف» تا فوریه ۲۰۱۸ مشاور ملانیا ترامپ در کاخ سفید بود که حقوق و دستمزدش را به او ندادند. قرارداد وی با طرح سوال در مورد هزینه های مراسم تحلیف فسخ شد.

وولکاف در کتاب «من و ملانیا: ظهور و افول دوستی من با بانوی اول» که سه شنبه منتشر می شود، می نویسد: پای حساب و کتاب حق و حقوقم که به میان آمد، ملانیا خود را به ندانستن زد!

وولکاف همچنین در این کتاب در مورد سردی شدید روابط بانوی اول و دختر بزرگ رئیس جمهور، ایوانکا ترامپ می نویسد

 

وولکاف در مورد بانوی اول، مدل سابق مد و اینکه ملانیا در تمام این مدت به رفاقتش تظاهر کرده، می گوید: او واقعاً دوست من نبود. در واقع، کاش هرگز با او آشنا نمی شدم.

وولکاف، که یک برنامه ریز رویداد مستقر در نیویورک است، گفت که او و ملانیا برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ در راهروهای مجله Vogue (مجله مد ووگ)، جایی که وولکاف کار می کرد، با هم ملاقات کردند.

 

«استفانی گریشام»، سخنگوی ملانیا ترامپ، در بیانیه ای که به صورت ایمیل منتشر شده کتاب را «پر از اشتباه و پارانویا(بدگمانی افراطی)» و «برآمده از نیاز برای انتقام» عنوان می کند.

وولکاف همچنین در این کتاب در مورد سردی شدید روابط بانوی اول و دختر بزرگ رئیس جمهور، ایوانکا ترامپ می نویسد.

 

او می نویسد که دختر ترامپ و ملانیا همسر ترامپ زمانی با هم خوب بودند و او ایوانکا را شاهزاده صدا می کرد اما بعد روابطشان به هم خورد.

وولکاف همچنین توضیح داد که چگونه آنها (ملانیا و مشاورانش) «عملیات بلاک کردن ایوانکا» را برای جلوگیری از برجستگی بیش از حد او در عکس های روز تحلیف پدرش پیش بردند.

 

ایوانکا ترامپ روز دوشنبه از اظهار نظر خودداری کرد. یکی از نزدیکان ایوانکا ترامپ گفت که پیوستن فرزندان رئیس جمهور در چنین مناسبت تاریخی امری سنتی است.

او می گوید بارها برای جمع آوری پول و تامین هزینه های این مراسم اعتراض داشته که در نهایت از خود او به عنوان یک مشکل نام برده اند و بالاخره عذر او را خواسته و با او قطع همکاری کردند

 

 ایوانکا ترامپ روز دوشنبه از اظهار نظر خودداری کرد. یکی از نزدیکان ایوانکا ترامپ گفت که پیوستن فرزندان رئیس جمهور در چنین مناسبت تاریخی امری سنتی است.

 

وولکاف دو فصل از ۱۱ فصل کتاب را به برنامه ریزی برای مراسم تحلیف ژانویه ۲۰۱۷ اختصاص داده است و کمیته مسئول جمع آوری پول برای پرداخت هزینه های چندین روز از رویدادهای تجملاتی و مشکلات سازمانی و ارتباطاتی که کار او را بغرنج و پیچیده کرده بود.

 

او می گوید بارها برای جمع آوری پول و تامین هزینه های این مراسم اعتراض داشته که در نهایت از خود او به عنوان یک مشکل نام برده اند و بالاخره عذر او را خواسته و با او قطع همکاری کردند.

 

کمیته تحلیف ریاست جمهوری ترامپ نزدیک به ۱۰۷ میلیون دلار برای این مراسم مجلل و پر زرق و برق جمع آوری کرد، هزینه این مراسم بی سابقه تقریباً دو برابر مراسم تحلیف ریاست جمهوری باراک اوباما در سال ۲۰۰۹ بود.

وولکاف نوشت: من بارها تکرار کردم و مدام نگرانی خود را در مورد بودجه ابراز می کردم و دست آخر من مشکل همه شدم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول