اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

لازمه جهش تولید به‌کارگیری درست ایده‌های جوانان خلاق است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی لازمه جهش تولید را راهبردهای اساسی در به‌کارگیری استعدادها و ایده‌های جوانان خلاق و پرانگیزه در تمامی بخش‌های اقتصادی دانست.

لازمه جهش تولید به‌کارگیری درست ایده‌های جوانان خلاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در جمع اعضای اتحادیه‌های صنفی استان مرکزی اظهار کرد: امروز مهم‌ترین مسئله جامعه اقتصاد است که باید همه دست به دست هم داده و برای رونق اقتصاد کشور تلاش کنند.

وی تصریح کرد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده، کسبه و بازاریان سربازان خط مقدم تحقق این شعار هستند چرا که ثبات اقتصادی کشور در گرو فعالیت صادقانه اصناف در تمامی حوزه‌های تولید، توزیع و خدمات است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه محل کسب اصناف و بازاریان، سنگر جهاد اقتصادی است، گفت: سربازان این جبهه با تلاش و کوشش نباید اجازه دهند کشور از نظر اقتصادی دچار مشکل شده و به بیگانگان نیاز پیدا کند.

اصناف با راهبری اقتصاد اسلامی و تسهیل و بهبود فضای کسب و کار قادرند اقتصاد را به قله شکوفایی رسانده و ثبات اقتصادی را در کشور پیاده‌سازی کنند

دری‌نجف‌آبادی افزود: اصناف با راهبری اقتصاد اسلامی و تسهیل و بهبود فضای کسب و کار قادرند اقتصاد را به قله شکوفایی رسانده و ثبات اقتصادی را در کشور پیاده‌سازی کنند.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی خاطرنشان کرد: رونق چرخه تولید با فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای ایرانی میسر است و در این میان اصناف و بازاریان نقش موثری ایفا می‌کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی فعالیت صادقانه اصناف در حوزه‌های تولید، توزیع و خدمات را رمز شکوفایی و ثبات اقتصادی کشور دانست و افزود: این اصناف هستند که با سیاست‌گذاری‌‌های درست خود می‌توانند بهبود فضای کسب و کار را در  کشور رقم زده و رونق چرخه تولید را فراهم کنند.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه  اصناف و بازاریان از نخستین گروه‌هایی بودند که به ندای امام راحل و نهضت انقلاب اسلامی در سال ۱۳۴۲ لبیک گفتند، بیان داشت: از این عزیزان انتظار می‌رود در سال جاری نیز به ندای مقام معظم لبیک گفته و در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول